۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برنج تولیدی روی دست شالیکاران مانده است

برنج تولیدی روی دست شالیکاران مانده است

بابل- نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برنج تولیدی روی دست کشاورزان و شالیکاران مانده در حالی واردات آن انجام می‌شود.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ردپای سرویس‌های جاسوسی و بیگانه در مدیریت صحنه اغتشاشات و جنگ روانی مشهود بوده است.

وی با بیان اینکه اعترافات یکی از دختران دستگیر شده نشان می‌دهد که به صورت مستقیم از مسیح علینژاد پول گرفته است، افزود: همه این منابع مالی از قبل برنامه ریزی شده بود و افراد حمایت‌ها و آموزش‌های مختلف دیده بودند.

وی همچنین با اشاره به نگرانی کشاورزان و شالیکاران از باقی ماندن محصول روی دستشان گفت: برنج تولیدی روی دست کشاورزان مانده در حالی واردات آن انجام می‌شود و دولت باید از قبل قیمت برنج را اعلام می‌کرد تا کشاورزان برای تولید برنامه ریزی داشته باشند.

سعادتی یادآور شد: همچنین بازار مرکبات راکد است در حالی که پرتقال با قیمت ۳۵ هزار تومان در تهران فروخته می‌شود و برای مدیریت و تنظیم بازار لازم است وزرای مرتبط به استان سفر و مسائل را از نزدیک بررسی کنند.

کد خبر 5654310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جعفری IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      رئیس بخدا این برنج هندی کیلو ۳۰هزار تومانی را نمی‌توانیم بخریم میخواهید اینم از ما فقرا و بیکار دریغ کنید. ؟!!!!!تازه وقتی هندی سی هزار نمی‌تونیم بخریم وارد نشود میتوانیم برنج شما ها را ۱۳۰هزار تومان بخریم؟؟؟؟؟؟
    • DE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      تولید فروش نرفته را خوب بسته بندی کنید و صادر کنید.
    • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      به واردات ربط نداره, کی میتونه برنج کیلویی ۱۰۰ تومن به بالا بخره?
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 0
      برنج ایرانی رو ارزون‌تر به مصرف کننده برسونید تا رو دستتون نمونه خب.. ملت برنج خارجی رو نمیتونن تهیه کنن بعد با این قیمت‌های گزاف و نامتعارف انتظار فروش و سود رو هم دارید؟