۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱

سرپرست دیوان محاسبات اردبیل:

مسئولان برای مبارزه جدی با فساد و مفاسد وارد عمل شوند

مسئولان برای مبارزه جدی با فساد و مفاسد وارد عمل شوند

اردبیل - سرپرست دیوان محاسبات اردبیل گفت: تفکر و عمل پیشگیری از فساد و مقابله با آن باید توسط مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها به طور جدی نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل شکری صبح چهارشنبه در نشست تخصصی بررسی مباحث حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان برای تولید و اشتغالزایی اظهار کرد: باید ظرفیت‌های موجود شناسایی و تقویت شوند تا شاهد افزایش آمار اشتغال و کاهش بیکاری در استان شویم.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات در راستای سیاست‌های جدید سازمانی که نظارت بر حوزه عملکردی دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات اردبیل در کنار اداره کار برای ارائه خدمات بهتر به تولید کنندگان و اشتغال آفرینان در استان است.

سرپرست دیوان محاسبات اردبیل ادامه داد: با بیان اینکه نهادهای نظارتی نقش مهمی در پیشگیری از فساد مالی در حوزه اموال و قراردادهای دولتی داشته و بستر سلامت اجرایی آن را فراهم می‌کنند.

شکری تصریح کرد: تفکر و عمل پیشگیری از فساد و مقابله با آن باید توسط مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها نهادینه شود چراکه در بحث نظارت همه افراد اعم از مدیران و کارکنان باید کار نظارتی بر زیرمجموعه خود را برعهده بگیرند تا از بروز هرگونه تخلف و فساد جلوگیری شود.

مسئولان برای مبارزه جدی با فساد و مفاسد وارد عمل شوند

در این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل اظهار کرد: صیانت از اشتغال، تولید و رفع دغدغه کارفرمایان در کارخانجات و مراکز تولیدی استان نیازمند حمایت دستگاه‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات است.

بهروز رحیم زاده با اشاره به تحقق تعهد اشتغال ۶۰ درصدی در استان اردبیل افزود: تعهد اشتغال در استان نزدیک به ۲۳ هزار و ۷۵۰ نفر است که تاکنون حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر جذب شده است که در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه این تعهد محقق شود.

کد خبر 5654982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha