۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی مورد توجه قرار گرفته است

مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی مورد توجه قرار گرفته است

زنجان-جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی مورد توجه قرار گرفته و سربازان به نوعی حافظ ارزش‌های ملی و معنوی جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر شنبه در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) جوان سرباز، معرفی و تجلیل از سربازان نمونه استان زنجان گفت: سرباز زینت کشور است و دوران جوانی فرصتی کوتاه است که باید قدر آن را بدانیم.

وی ابراز داشت: یکی از مسائلی که یک مرد پس از رسیدن سن قانونی، درگیر آن می‌شود، مسئله دوران خدمت سربازی است.

جانشین سپاه استان زنجان گفت: خدمت سربازی به معنای دفاع از ارزش‌ها و جان، مال و ناموس مملکت است و به فرمایش امام (علی) ثواب هزار هزار شبانه‌روز عبادت را دارد.

طهماسبی تاکید کرد: کسب دانش و تجربه از ویژگی‌های دوران سربازی است و قدر این لحظات را بدانید، سربازی که در پست‌های معاونتی و اداری مشغول خدمت است.

وی افزود: نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه تشکیل و مدیریت جلسه، نحوه برخورد با مسئول بالادستی، نوشتن نامه و در کل ارتباط با جامعه را می‌آموزد.

جانشین سپاه استان زنجان تصریح کرد: مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی مورد توجه قرار گرفته و سربازان به نوعی حافظ ارزش‌های ملی و معنوی جامعه اسلامی هستند.

طهماسبی افزود: این دوره دو ساله اجباری روزی تمام می‌شود اما بهترین مسیر تمرین در زندگی اجتماعی بوده و سربازان با نیت خالصانه این دوران ارزشمند را به پایان برسانید.

وی یاد آورشد: دوران سربازی زمانی برای آموزش درس زندگی است و امروز هم دفاع از ولایت و دین خدا، نیازمند سربازی و جانبازی است.

کد خبر 5657631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha