۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰:۳۳

استاندار بوشهر:

صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و آبزی‌پروری

صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و آبزی‌پروری

بوشهر- استاندار بوشهر از تلاش و پیگیری برای توسعه گردشگری و آبزی‌پروری در استان خبر داد و گفت: صنایع ثروت‌آفرین و اشتغال‌زا در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش مهم ایجاد کارخانه برای تولید ثروت و ایجاد شغل اظهار داشت: توسعه اشتغال از اولویت‌های استان است و مدیریت استان حمایت لازم را از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام می‌دهد.

استاندار بوشهر توسعه مشاغل دانش‌بنیان را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌خواهم از محل دانش و علم و از روی خلاقیت به سمت تولید ثروت بروند تا به ایجاد شغل منجر شود.

وی اضافه کرد: کارآفرینی برای شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تخصیص زمین برای ایجاد کارگاه و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به این قشر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امسال هر سه مورد به تحقق رسیده است.

محمدی زاده با بیان اینکه حمایت ویژه‌ای از کارآفرینی در استان خواهیم داشت افزود: یکی از سرمایه گذاران استان برای تکمیل هتل مجهز و استاندارد، نیازمند تسهیلات بود که با پیگیری انجام شده، پرداخت شد.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو در بوشهر خبر داد و گفت: این کارخانه بزرگ با ظرفیت ۱۲ هزار تن در دست ساخت است که تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 5658057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha