۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۸:۰۷

قهرمانان دو صحرانوردی سفیران محیط زیست می‌شوند

قهرمانان دو صحرانوردی سفیران محیط زیست می‌شوند

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری رقابت های دو صحرا نوردی قهرمانی باشگاه های کشور با شعار حفاظت محیط زیست گفت: همواره به دنبال جذب مخاطبان جدید هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین و آخرین مرحله از رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان روز جمعه ۲۵ آذر ماه به میزبانی مجموعه چوگان و سوارکاری برگزار شد.

سید ابوالقاسم موسوی در این مراسم ضمن تقدیر از فدراسیون دومیدانی برای توجه به موضوعات محیط زیست گفت: از ظرفیت فدراسیون دو میدانی، هیأت‌های ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان می‌توان در ایجاد ارتباط مسوولانه عموم مردم با طبیعت و محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست بهره برد.

وی ادامه داد: خوشبختانه پیروز به عنوان نماد محیط زیست ایران کانون توجه همگان می‌باشد که بدین جهت با قرارگرفتن این گونه ارزشمند در کنار قهرمانان دو میدانی می‌توان اقتدار و تعالی محیط زیست ایران را همزمان با موفقیت‌های ورزشکاران به جهانیان نشان داد.

موسوی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد به طور مستمر برای ورزشکاران دو میدانی نیز آموزش‌های محیط زیستی داشته باشیم تا ضمن ایجاد علاقه و شناخت بیشتر نسبت به اهمیت حفاظت محیط زیست از ظرفیت این قشر اثربخش بهره ببریم.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه محیط زیست امانتی است برای نسل‌های آینده، اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست به تنهایی نمی‌تواند تمام مأموریت‌ها و اهداف خود را برای حفظ محیط زیست محقق کند و در این راستا به همکاری آحاد جامعه بویژه نخبگان و قهرمانان نیاز دارد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ تا با همکاری فدراسیون دومیدانی و سایر مسئولان ذیربط شرایط حضور ورزشکاران دومیدانی در مسابقه جهانی که در اسفند ماه در کشور نپال برگزار می‌شود به عنوان سفیران محیط زیست با همراه داشتن نماد محیط زیست ایران پیروز فراهم گردد.

*عباسعلی اسماعیلی

کد خبر 5658082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha