۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۹

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان:

رزمایش دامپزشکی استان سمنان به پایان رسید

رزمایش دامپزشکی استان سمنان به پایان رسید

سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از پایان رزمایش دامپزشکی ویژه نقاط محروم و کمتر برخوردار استان با همراهی بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد.

سید حمید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رزمایش دامپزشکی استان سمنان با مشارکت سپاه و بسیج و همچنین قرارگاه محرومیت زدایی استان به پایان رسید، تاکید کرد: گروه هدف این رزمایش دامداران روستاها و نقاط محروم و کمتر برخوردار بود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دام از جمله بخش‌های این رزمایش بود، گفت: ترویج، کمک کردن به دامداران، رژیم غذایی دام و خوراک و نهاده‌های دامی، آموزش و برطرف کردن ایرادات دامداری‌ها از جمله مباحث این رزمایش بود، افزود: این رزمایش توانست نتایج خوبی را برای دامداران نقاط محروم استان داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه این رزمایش امروز در منطقه فرومد و پل ابریشم میامی به پایان رسید، بیان کرد: ۳۰۰ نفر دامپزشک و پیرادامپزشک در این رزمایش حضور داشتند.

حسینی با بیان اینکه پایش وضعیت بهداشتی هزار واحد دامداری از جمله اهداف رزمایش بود که به آن دست یافتیم، گفت: به صورت جهادی و با کار شبانه روزی در قالب این رزمایش بیش از ۱۰۰ هزار رأس دام سبک در استان واکسیناسیون شدند.

کد خبر 5659026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha