۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۱

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس:

فاصله بین پژوهش ها با نیازهای جامعه بسیار است

فاصله بین پژوهش ها با نیازهای جامعه بسیار است

قم- رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله بین پژوهش هایی که صورت می‌گیرد با نیازهای جامعه زیاد است و باید تلاش شود تا این فاصله کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطاالله رفیعی آتانی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چهار گروه علمی در عرصه‌هایی از جمله سیاست، اقتصاد، حقوق و اجتماع و همچنین در عرصه حکمرانی اسلامی، زیربنایی و تولیدی در این مرکز مشغول فعالیت هستند.

رفیعی بیان داشت: هم اکنون طلاب و روحانیونی در قم حضور دارند که تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های فنی و مهندسی دارند که این افراد ساماندهی شدند و با کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در ارتباط هستند.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امیدواریم نقش مبدل در ارائه دستاوردهای حوزه علمیه به مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی ابراز داشت: بیش از ۱۰۰ گزارش تحقیقی در عرصه‌های مورد نیاز مجلس شورای اسلامی در این مرکز انجام پذیرفته و ۵۰ پروژه دیگر نیز در دست اقدام است‌.

رفیعی عنوان داشت: حضور پژوهشگران این مرکز در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی بدون محدودیت است و بسترهای خوبی برای بهره برداری از ظرفیت‌های پژوهشگران حوزوی در این مرکز برای نهاد مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله بین پژوهش‌هایی که صورت می‌گیرد با نیازهای جامعه زیاد است و باید تلاش شود تا این فاصله کاهش یابد و فرآیند اثرگذاری پژوهش‌های حوزوی در نظام سیاستگذاری و قانون گذاری نهاد مجلس شورای اسلامی باید بیش از این میزان باشد.

کد خبر 5660042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha