۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸

امام جمعه بوشهر:

۱۷۰۰ کلاس درس تخریبی زیبنده استان بوشهر نیست

۱۷۰۰ کلاس درس تخریبی زیبنده استان بوشهر نیست

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که تا سال ۱۴۰۸ نباید هیچ کلاس تخریبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در دیدار با رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی توجه به فرهنگ علمی، دینی و بصیرتی در مدارس غیرانتفاعی یک ضرورت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر مدارس غیرانتفاعی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این مدارس ضمن داشتن ساختمان استاندارد باید مدیریت فرهنگ اسلامی و انقلابی و رشد علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه آموزش و پرورش این وزارتخانه را راهبردی‌ترین وزارتخانه دانست و خاطرنشان کرد: تمدن آفرینی، پیشرفت، اقتدار ملی و بین‌المللی منوط به داشتن آموزش و پرورش توانمند و قوی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر آموزش و پرورش را بنیادی‌ترین پایه آفرینش تمدن و پیشرفت دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش در اقتدار ملی و نظم نوین آینده جهان تأثیرگذار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۰ سال پیش تدوین شده است گفت: تدوین سند ۲۰ ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش در عرصه فضای آموزشی با استاندارد بین‌المللی و تجهیزات پیشرفته، خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر از تخریب کلاس‌های درسی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اکنون هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که نوسازی و مرمت این فضاها باید در اولویت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی تا افق ۱۴۰۸ هیچ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود ندارد.

کد خبر 5660572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha