۲ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

نماینده ولی فقیه دراستان همدان:

دولت با انحصار گرایی مقابله کند

دولت با انحصار گرایی مقابله کند

همدان_نماینده ولی فقیه دراستان همدان گفت: مردم از دولت مردمی وانقلابی انتظار دارند که از انحصار گرایی عرصه خودرو جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق درخطبه های نمازجمعه این هفته همدان بیان کرد: یکی ازدرسهای مهم ایام فاطمیه و حرکات اجتماعی و سیاسی بانو فاطمه زهرا که در عالم ارائه دادند و بعنوان الگو واسوه می‌تواند آن را قرار دهیم تقابل با انحرافات اجتماعی، تشخیص درست انحراف، تشخیص درست اثرات اجتماعی یک انحراف، تشخیص درست و بصیرت داشتن نسبت به اثرات یک انحراف که آینده می‌تواند سرنوشت یک جامعه را تغییر دهد است واین جز مسائل اساسی درس فاطمیه است.

وی تشریح کرد: توجه به این نکته که اگر یک انحراف حتی انحراف کوچک در جامعه ایجاد شود چگونه می‌تواند سرنوشت یک ملت را در طول هزاران سال تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در همدان تشریح کرد: غفلت یک ملت در انحرافات اجتماعی چگونه می‌تواند مسیر یک جامعه را به قهقرا ببرد این نکات جز اساسی‌ترین نکات است.

حجت الاسلام شعبانی موثق بیان کرد: فاطمه زهرا در سخنرانی که در منزل برای زنان انصار و مهاجر بیان کردند فرمودند چگونه شمشیرهای که دیروز در دوران پیامبر تند بودند و امروز کند شده اند، چگونه افرادی که انقلابی بودند و برای دفاع از این ملت فریاد می‌زدند امروز انحرافات را می‌بینند و سکوت کرده اند، این کند شدن شمشیرها ناظر به سکوت در مقابل انحراف است.

وی تصریح کرد: کسانی که فکر می‌کنند با حرف زدن موقعیت‌های اجتماعی آنها به خطر خواهد افتاد و منافع شخصی خود را به منافع عموم تشخیص می‌دهند وبا مبارزه به انحراف سکوت پیشه می‌کنند، هجمه دشمن را می‌بینند و حرف نمی‌زنند فاطمه زهرا خطاب به این افراد گفتند اینها شمشیرهای کند شده هستند.

حجت الاسلام شعبانی موثق بابیان اینکه اگر امروز ولایت به زمین بخورد چه بلایی سر جامعه خواهد آمد افزود: حضرت فاطمه فرمودند کاری انجام دادید که آیندگان شما خواهند فهمید چکار کرده اید، امروز مشخص نیست و این همان غفلت اجتماعی است.

وی یادآور شد: اگر در برابر انحراف سکوت کردیم، اگر تحلیل دقیقی از انحراف نداشتیم، اگر ورود پیدا نکردیم، وارد عرصه نشدیم و در مقابل انحراف ایستادگی نکردیم چه اتفاقی خواهد افتاد، فاطمه زهرا فرمودند برای فتنه‌های پر اضطراب آماده شوید.

کد خبر 5663009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha