۳ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین خبر داد؛

عملیات نمک پاشی در گردنه‌ها و مناطق برف گیر استان قزوین

عملیات نمک پاشی در گردنه‌ها و مناطق برف گیر استان قزوین

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: در حال حاضر بارش برف در گردنه‌های آوج، کوهین، هجیب ادامه دارد و راهداران برای بازنگه داشتن مسیر اقدام به عملیات نمک پاشی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد حق لطفی گفت: بارش برف و باران از نخستین ساعات بامداد امروز سراسر استان عملیات نمک پاشی در گردنه‌ها و مناطق برف گیر استان قزوین را فرا گرفت و بارش‌ها در مناطق سردسیر و گردنه‌ها به صورت برف است.

حق لطفی افزود: در حال حاضر بارش برف در گردنه‌های استان از جمله آوج، کوهین، هجیب ادامه دارد و راهداران برای بازنگاه داشتن مسیر اقدام به عملیات نمک پاشی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آزادراه‌های قزوین - زنجان، قزوین - رشت و راه‌های ارتباطی تاکستان نیز با بارش برف روبرو هستند و عملیات نمک پاشی در این مناطق از نخستین ساعات بامداد امروز آغاز شده است.

حق لطفی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارش‌ها تا فردا یکشنبه، به شهروندان و رانندگان توصیه کرد: تا از سفرهای غیرضروری طی این مدت خودداری کرده و در صورت سفر، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه خود، تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون تمامی عوامل راهداری استان قزوین به صورت ۱۰۰ درصد آماده باش بوده و در طول تمامی مسیرهای ارتباطی استان مستقر هستند و از رانندگان نیز درخواست داریم تا با توجه به ادامه بارش‌ها، هنگام تردد در راه‌های ارتباطی این استان با راهداران مستقر در سطح جاده‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5663336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha