۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۸

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

استقبال از شهدای گمنام در اردبیل به نحو احسن برگزار شد

استقبال از شهدای گمنام در اردبیل به نحو احسن برگزار شد

اردبیل- مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استقبال از شهدای گمنام در اردبیل به نحو احسن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی واحد ظهر شنبه در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در اردبیل اظهار کرد: پیکر این شهدا در مناطق عملیاتی بدر، خیبر و زبیداد عراق تفحص شده است که مراسم رسمی استقبال از این شهدای گمنام با حضور تمامی مردم و مسئولین در اردبیل به نحو احسن برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۶ شهید در حسینیه ثارالله آرام خواهند گرفت، افزود: همچنین پیکر مطهر ۴ شهید گمنام نیز پس از تشییع در شهرستان اردبیل به مناطق عنبران نمین، شال خلخال، گون پاپاخ بیله سوار و مغانسر پارس آباد به خاک سپرده خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه تکریم مقام معنوی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس وظیفه عموم است، ادامه داد: فرهنگ‌سازی‌و اطلاع‌رسانی‌ها برای استقبال و مراسم گرامی‌داشت ورود شهدا به استان اردبیل از سوی رسانه‌ها لازم و ضروری است.

واحد ادامه داد: مراسم شبی باشهدا نیز در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود و یاد و خاطره این شهدای والامقام گرامی داشته می‌شود.

کد خبر 5663820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha