۳ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۹

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

استمرار جریان گاز در گلستان نیازمند صرفه‌جویی جدی مشترکان است

استمرار جریان گاز در گلستان نیازمند صرفه‌جویی جدی مشترکان است

گرگان - مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: با توجه به ورود جبهه هوای سرد به استان و کاهش محسوس دما، برای استمرار و تامین جریان گاز نیازمند صرفه جویی جدی مشترکان بخش‌های مختلف هستیم.

به گزارش مهر، علی طالبی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار فعالیت سامانه سرد و بارشی ضرورت دارد تا مردم در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را اعمال کرده و تا حد امکان از یک بخاری در منزل استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: مشترکان می‌توانند تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل، حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی، نهادهای انقلاب اسلامی استان گلستان درخواست کرد تا به منظور پیشگیری از افت فشار گاز، رعایت اعتدال را در مصرف گاز طبیعی داشته باشند.

طالبی ضمن توصیه به صرفه جویی و درست مصرف کردن گاز طبیعی، گفت: پوشیدن لباس‌های ضخیم زمستانه، استفاده از یک بخاری در منزل، کم کردن یک درجه از گرمای محیط، نصب پرده‌های ضخیم، مسدود کردن روزنه‌های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای مورد نیاز برای سوخت وسایل گاز سوز، تنظیم دمای اتاق در حد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ سانتیگراد ازجمله اقداماتی است که می‌تواند در این راستا مفید باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تاکید کرد: برای استمرار جریان گاز در گلستان نیازمند صرفه جویی جدی تر مشترکان استان هستیم.

کد خبر 5664093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha