در گفتگو با مهر مطرح شد؛

پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال

 پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت معوقات فروردین واردیبهشت بازنشستگان خبر داد و گفت: معوقات سه ماه خرداد، تیر و مرداد ماه نیز تا پایان سال تسویه می شود.

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پرداخت معوقات بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: تاکنون معوقات فروردین و اردیبهشت پرداخت شده وطی ماه‌های آینده نیز هر ماه یک معوقه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: ماه آینده بازنشستگان همراه با حقوق خود مابه التفاوت حقوق تیرماه را به همین ترتیب تا پایان سال معوقه مردادماه را دریافت خواهند کرد.

دهقان کیا اظهار کرد: در حال حاضر این معوقه شامل بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی که مستمری‌هایشان ۳۸ درصد همراه با ۵۱۵ هزار تومان افزایش یافت، می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به اینکه حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است، تصریح کرد: به همین ترتیب حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود: بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند و این احتمال وجود دارد با توجه به کاهش قدرت خرید این افراد، سال آینده تعداد حداقل بگیرها بسیار بیشتر شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در خصوص تعیین سبد هزینه خانوار کارگران و بازنشستگان نیز در سال آینده اظهار کرد: هنوز میزان دقیق آن مشخص نیست. رقم‌هایی از ۱۰ تا ۳۲ میلیون تومان مطرح شده اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه تأمین اجتماعی ۲۶ هزار میلیارد تومان برای مستمری‌ها پرداخت می‌کند، گفت: در حال حاضر مشکلی برای پرداخت‌ها وجود ندارد و شاید چند ساعت در ماه به تأخیر بخوریم اما در مجموع سر موقع حقوق این افراد پرداخت می‌شود.

دهقان کیا تأکید کرد: در خصوص عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز فعلاً مبلغ و زمان پرداخت مشخص نشده و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

کد خبر 5664370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بازنشستگان تامین اجتماعی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      7 1
      25 /. باقیمانده ناشی از : همسان سازی حقوق ( بازنشستگان تامین اجتماعی بدبخت ) را که از : ( پارسال با معوقاتش ) را نداده اند چه زمانی می دهند ؟؟؟ این حق الناس است .
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 0
      متاسفانه اصطلاحی به عمد به اشتباه جاری شده تحت عنوان سایر سطوح و با این ترفند بخش عظیمی از بازنشستگان از حقوق مسلم خود بی بهره گردیده اند ! و عدالت را با مساوات برای عدم استیفای حق و حقوق بازنشستگان به اصطلاح سایر سطوح در هم اختلاط نموده اند !!!
    • بازنشست IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      4 2
      امسال هم تمام میشه۲۵درصد چی شدشمامسلمانیدحق الناس نکنید
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      4 0
      تاپایان سال بایدتکلیف باقیمانده ۲۵ درصدهمسانسازی بامعوقات۲۲ماهه آن مشخص شود تامین اجتماعی بیش ازاین هابمابدهکاراست
    • داریوش کلهری IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 1
      سلام و عرض ادب مبلغ عیدی مشخص نیست اعلام نشده ازسوی وزیر محترم ببخشید نمیشه برای ثبت نام ماشین شرایطی اقدامی ازسوی کانون یا سازمان تامین اجتماعی صورت گیرد ممنون تشکر
    • AE ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      1 0
      سلام یک مستمر بگیر که شوهرش فوت شده چطوری با پنج تومان زندگی کنم آخه اجاره خونه بدم خرج خونه بدم حداقل به ما یک وام با مبلغ بالا بدین ازحقوق کم کنید بتونیم خونه رهن کنیم بخدا. آواره شدیم با بچه
    • س IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      2 0
      سلام کی۲۵درصد همسان سازی را اجرا می کنید سال ۱۴۰۱ به اتمام میرسد ولی خبری از همسان سازی نیست این عدالتت آقای رئیسی درواقع ۳۹درصد چرا برای کارکنان دولت دریک ماه افزایش حقوق انجام شد
    • اگاه IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      1 0
      امسال تقاضای بازنشستگی کردم امیدوارم حق وحقوق ضایع شده ام باز گردد سرپرست خانه ام باپنج فرزندم وسال۹۷ از شرکت اخراج شدم با۶۲سال سن و۱۰سال و۸ماه سابقه بیمه اجباری
    • بارنشسته US ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      2 0
      واقعا چرا اینقدر خبرهای قدیمی و تاریخ گذشته و سوخته اما با یه تیتر جدید می‌گذارید... واقعا منظورتون چیه... با سر کار گذاشتن مردم میخواهید مخاطب جذب کنید.؟؟؟؟!!!!!.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      1 0
      چرا نظرا پاک میکنین چرا از حرف حق ناراحت میشین داره سال تمام میشه معوقات واریز کنین این حق الناس ما هم حلال نمیکنیم اگر که حقمون ندین حرفهای تکراری نزنین اینها برای ما نون و اب نمیشه ما منتظریم
      • iran IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        1 0
        حقوق این ماه حرف ت کی واریزمیشه؟
    • الهویردی رحیملو IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      با عرض سلام احتراما نمایندگان محترم و کلیه کابیه دولت محترم و مدیر عامل محترم تامین اجتماعی و کارکنان خود تامین اجتماعی با پوست ، استخوان وضیعت بازار را می بینند بخصوص وزیر محترم کار،رفاه،اجتماعی شرایطی باشد که بتوان یک زندگی متوسط داشته باشیم بیشتر از این من ادعایی ندارم هر چند دو پسر دارم بیکار هس
    • الهویردی رحیمدلو IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      با عرض سلام‌احتراما پیگیر ایثارگری کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی باشید بخصوص از سازمان برنامه و بودجه و مدیریت اداری و استخدامی همانطور که دیگر صندوقها انجام دادند وزبر رفاه، کار ،تعاون دستور مقتضی صادر فرمایند هرچند معاون ایثارگران مدیرعامل تامین اجتماعی آقای مهدی باقری مسئولیت پذیرفته اقدام