پس از روی کار آمدن کابینه نتانیاهو؛

سفیر رژیم صهیونیستی در فرانسه تهدید خود را عملی کرد

سفیر رژیم صهیونیستی در فرانسه تهدید خود را عملی کرد

سفیر رژیم اشغالگر قدس در فرانسه امروز و پس از روی کار آمدن کابینه نتانیاهو، تهدید پیشین خود مبنی بر استعفا را عملی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پست، «یاییل جرمن» (Yael German) سفیر رژیم اشغالگر قدس در فرانسه امروز پنجشنبه تهدید خود در خصوص استعفا در صورت روی کار آمدن دوباره «بنیامین نتانیاهو» را عملی کرد.

بر اساس اعلام رسانه ها، سفیر رژیم اشغالگر قدس در فرانسه پس از اینکه کابینه «بنیامین نتانیاهو» برای سومین بار موفق به اخذ رأی از سوی پارلمان این رژیم (کنست) شد، در اعتراض به تشکیل کابینه جدید به ریاست نتانیاهو، استعفای خود از این سمت را اعلام کرد.

سفیر رژیم اشغالگر قدس در فرانسه چند هفته پیش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «آی ۲۴ نیوز» گفته بود: مطمئن نیستم که بتوانم نماینده کابینه جدید باشم؛ بنابراین استعفا خواهم کرد. منتظرم ببینم چه قوانینی توسط کنست جدید در بدو شروع به کار تصویب می شود و کابینه جدید چگونه کابینه ای خواهد بود.

با رأی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به کابینه «بنیامین نتانیاهو»، وی ساعاتی پیش رسماً نخست وزیر این رژیم شد.

بر اساس اعلام الجزیره، پارلمان رژیم صهیونیستی با ۶۴ رأی موافق از ۱۲۰ عضو کنست برای سومین بار به کابینه نتانیاهو رأی مثبت داد.

به گزارش الجزیره، کابینه نتانیاهو سی و هفتمین کابینه اشغالگران صهیونیست به شمار می آید.

این در حالیست که همزمان با نشست سخنرانی وی در کنست، صدها نفر در محوطه بیرونی دست به تجمع علیه وی زده بودند.

پارلمان رژیم صهیونیستی به کابینه «نتانیاهو» رأی داد

وی در نشست پارلمان این رژیم در تشریح برنامه های خود با هدف کسب آراء ادعا کرده بود: ما تمام تلاش خود را برای امضای توافقات سازش بیشتر با کشورهای منطقه به کار خواهیم گرفت و با دشمنان اسرائیل که در طول ۲۵ سال گذشته علیه ما جنگ به راه انداخته‌اند، مبارزه خواهیم کرد!

لازم به ذکر است که بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برنامه‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.بر اساس این گزارش، تمرکز اصلی دولت نتانیاهو بر توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است.

حزب لیکود در بیانیه‌ای تاکید کرد که یهودیان حقی غیرقابل تصرف در سرتاسر اراضی اشغالی دارند. در این بیانیه آمده بود که دولت جدید در راستای توسعه شهرک سازی در سراسر اراضی اشغالی از جمله الجلیل، النقب، جولان و کرانه باختری قدم برمی‌ دارد.

نتانیاهو دیروز چهارشنبه یواو گالنت را به عنوان وزیر جنگ دولت خود انتخاب کرد. مراسم تحلیف دولت راست‌گرا و افراطی رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5668174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      تبلیغات بر مهاجرت معکوس و تضعیف روحیه صهیون ها بهترین کار در این شرایط است