عرین الاسود به رژیم صهیونیستی هشدار داد

عرین الاسود به رژیم صهیونیستی هشدار داد

گروه مقاومتی عرین الاسود درپی یورش صبح جمعه نظامیان اشغالگر به نابلس، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که رزمندگان این گروه از هر زمان دیگری قویتر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، گروه مقاومتی عرین الاسود در پی یورش صبح جمعه نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی نابلس با صدور بیانیه‌ای به تل آویو درباره تکرار عملیات خود هشدار داد.

بر اساس این گزارش، گروه مقاومتی عرین الاسود شامگاه جمعه با اعلام اینکه با یورش صبح جمعه نظامیان اشغالگر به منطقه قدیمی شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری مقابله کرده است، افزود که زمان آرامش بازنخواهد گشت و هیچ آتش بس و صلحی با اشغالگران وجود ندارد.

عرین الاسود همچنین تاکید کرد که از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح جمعه با یورش نظامیان اشغالگر مقابله کرده و پیرامون این منطقه کمربند آتش تشکیل داده است.

در این بیانیه آمده است: گلوله رزمندگان عرین الاسود و بمب‌های آنها طی این سه ساعت بر سر اشغالگران می‌بارید و آنها زیر گلوله وارد شدند و زیر گلوله نیز خارج شدند.

این بیانیه می‌افزاید: زمان آرامش که رژیم اشغالگر به آن می‌بالید بازنخواهد گشت. رزمندگان ما امروز قوی‌تر هستند و مهمات بیشتری در اختیار داریم. ما هر روز قوی‌تر می‌شویم و شما ضعیف‌تر می‌شوید. به شما گفته‌ایم و مجدداً می‌گوئیم که جنگ ما با شما طولانی است و خسارت‌های شما زیاد است. شاهد آتش بس از سوی ما نخواهید بود و خواهیم دید که چه کسی، چه کسی را محاصره می‌کند.

لازم به ذکر است که نظامیان صهیونیست صبح جمعه به بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری به شکل وحشیانه حمله ور شدند که این حمله به درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی منجر شد.

به دنبال این یورش، منابع فلسطینی اعلام کردند: ارتش رژیم اشغالگر به بخش قدیمی در نابلس اشغالی حمله ور شده است و درگیری شدیدی میان مبارزان و نظامیان اشغالگر رخ داده است و چندین بمب دست ساز در مسیر نیروهای یورش برنده منفجر شده است.

این منابع از اعزام گسترده نظامی از سوی صهیونیست‌ها به منطقه خبر دادند. اعزام این نیروها به دنبال ناتوانی نظامیان صهیونیست در مقابله با مبارزان فلسطینی صورت گرفت.

نظامیان صهیونیست منزلی را در منطقه قدیمی نابلس به محاصره درآوردند. هلال احمر فلسطین گزارش داد که یک جوان به دست نظامیان صهیونیست زخمی شده و به بیمارستان رفیدیا برای درمان منتقل شده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: نیروهای ارتش هم اکنون دست به عملیاتی در نابلس زده‌اند و اخباری از مبادله آتش سنگین مخابره شده است.

کد خبر 5668993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha