۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰

حیدری در جلسه علنی:

دولت برای جبران کسری بودجه وارد معاملات ارزی نشود

دولت برای جبران کسری بودجه وارد معاملات ارزی نشود

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: دولت وارد معاملات ارزی شده که به هیچ وجه درست نیست دولت برای جبران کسری بودجه این کار را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: دولت با راهکار مناسب به وضعیت اقتصادی جامعه پایان دهد و امیدواریم این وضعیت آخرین غم مردم باشد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد بسیار زیادی به عنوان کارمند اداری در مناطق جنگی در کنار رزمندگان ۸ سال خدمت کردند که قرار شده سه چهارم خدمت این عزیزان غیرموظفی و ایثارگر تلقی شود. این موضوع در دولت مطرح شده و هنوز در صحن دولت تصویب نشده است، امیدواریم اقدام عاجلی در این زمینه صورت گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم یادآور شد: دولت امروز وارد معاملات ارزی شده و ارز را با قیمت ۴۵ هزار تومان در بازار می‌فروشد و پس از مدتی با قیمت ۳۵ هزار تومان می خرد، این کار اقدام مناسبی برای جبران کسری بودجه نیست، زیرا آسیب جدی به مردم و اقتصاد می‌زند. ملت متوجه رفتار دولت در بازار ارز هستند.

کد خبر 5670260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      دلارروبردندروی42رییس عوض شدمیشودمثلا35مردم خداروشکرکنندکشیدیم پایین اتاق فکرقوی دارندهمه چیزدست خودشان است خدانابودشان کند
    • H US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      غیب گفته!! همه میدونن که دولت با کسری بودجه چند صد هزار میلیاردی روبرو شده و فروش دلار به قیمت بالا یکی از راه های جبران این بوده. مالیات های گزاف از همه مردم، اعمال تعرفه 10000 تومان به تلفن های ثابت و غیره. تا کی میخواین بدزدین؟؟؟
    • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      برای رفع کسری بودجه سهم مالیات از تولید ناخالص داخلی از هشت درصد به ده درصد باید برسد، میزان یارانه ها کاسته و یارانه افراد از دهک های متوسط به بالا و پردرآمد جامعه حذف شود، یارانه های پنهان ساماندهی شوند، از طریق گسترش دولت الکترونیک و خصوصی سازی دولت کوچک سازی شود تا در هزینه های جاری صرفه جویی شه