۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵

عیسی زاده در صحن مجلس:

رئیس جمهور موافق ساماندهی کارکنان دولت است

رئیس جمهور موافق ساماندهی کارکنان دولت است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده این هفته با رئیس جمهور دیداری داشتم که وی گفت موافق ساماندهی کارکنان دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: هر چه زودتر باید طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس تعیین تکلیف شود چرا که این موضوع یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نزدیک به یک سال است که موضوع ساماندهی کارکنان دولت بین کمیسیون اجتماعی و صحن مجلس رد و بدل می‌شود. بنده روز شنبه خدمت رئیس جمهور رسیدم و این موضوع را با وی مطرح کردم که گفت موافق این مسئله است.

وی افزود: همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی هم موافق بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت بود. انصاف نیست که دو نفر مانند یکدیگر و به یک اندازه کار کنند اما حقوق شأن متفاوت باشد.

عیسی زاده با تأکید بر اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت باید در صحن مجلس تعیین تکلیف شود، اظهار داشت: تقاضای بنده آن است که هفته آینده این طرح به صحن مجلس بیاید و مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 5672165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      3 0
      جناب آقای عیسی زاده طرح ساماندهی یک سال است بین کمیسیون و صحن رد و بدل میشه و به نتیجه نرسیده، پس طرح نقل و انتقال سوابق بیمه و بازنشستگی چی میشه که حدود 3 سال است بین صحن و کمیسیون و اخیرا شورای نگهبان رد و بدل میشه و دریغ از یک ساعت جلسه یا یک اطلاع رسانی خشک و خالی، لطفا سلیقه ای عمل نکنید.