۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

گاز ۶۹ اداره پرمصرف در گلستان قطع شد

گاز ۶۹ اداره پرمصرف در گلستان قطع شد

گرگان- مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: تاکنون، چهار هزار و ۱۸۳ مورد پایش مصرف گاز ادارات گلستان انجام شده که نتیجه آن صدور ۲۷۷ مورد اخطار و ۶۹ مورد هم قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالبی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: براساس بخشنامه ابلاغی، دمای رفاه ساختمان‌های دولتی باید بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد باشد که در این راستا شایسته است ادارات و مؤسسات دولتی استان تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در روزهای تعطیل هم خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: لذا برابر برنامه‌های تدوین‌شده با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، پایش های دوره‌ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجام داده که در این رابطه تاکنون، چهار هزار و ۱۸۳ مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام شده که نتیجه آن صدور دو مورد ممانعت، ۲۷۷ مورد اخطار و ۶۹ مورد هم قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

وی بر ضرورت مدیریت مصرف ادارات دولتی برابر الگوی تعیین‌شده گاز تأکید و خواستار مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق این برنامه شد.

طالبی گفت: کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف، راهکارها و توصیه‌های لازم را به ادارات مربوطه ارائه می‌کنند.

کد خبر 5672749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha