۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

۱۵۶ خودروی گرفتار در برف در آذربایجان غربی رهاسازی شد

۱۵۶ خودروی گرفتار در برف در آذربایجان غربی رهاسازی شد

ارومیه - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی ۱۵۶ خودروی گرفتار در برف امروز پنجشنبه در استان خبر داد.

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف زمستانی در استان اظهار کرد: امروز بارش برف زمستانی در سطح استان موجب کندی رفت و آمد و مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی، تکاب-شاهین دژ، تکاب- دندی، سردشت- پیرانشهر، میاندوآب-مهاباد، نقده-اشنویه، اشنویه-ارومیه، سردشت- کیله و راژان به زیوه شد.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۲ اکیپ امداد و نجات، متشکل از ۱۳ نفر پرسنل و ۳۰ امدادگر و نجات گر داوطلب هلال احمر استان بلافاصله بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان به محورهای مواصلاتی مذکور اعزام شدند و اقدام به رهاسازی ۱۵۶ خودروی سواری به همراه ۴۲۳ نفر مسافر کردند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در این عملیات نجات گران و امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به ۶ نفر از هم استانی‌های خود اسکان اضطراری داده و ۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵ تخته پتو توزیع کردند.

میرزایی اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی بین شهری و کوهستانی را دارند ضمن احتیاط و کاهش سرعت، نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان کرده سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای اصلی این شهرستان باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد، یادآور شد: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در گردنه‌ها و نقاط مرتفع و کوهستانی، مردم از انجام سفرهای غیر ضرور در این مسیرها خودداری کنند.

کد خبر 5674655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha