۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰

در ادامه گاف‌های پیرمرد پرحاشیه؛

بایدن: بقیه کشورهای جهان وصله شلوار ما هم نیستند!+ فیلم

بایدن: بقیه کشورهای جهان وصله شلوار ما هم نیستند!+ فیلم

رئیس‌ جمهور آمریکا در ادامه گاف های پرتکرارش گفت: بقیه کشورهای جهان وصله شلوار ما هم نیستند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پی بی اِس، «جو بایدن» رئیس‌ جمهور آمریکا که لفاظی‌ های پُرگافش دائما موجب تحقیر آمریکایی می شود، در سخنرانی چهارم ژانویه خود در کنتاکی گفت: به بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان سفر کرده‌ ام. بقیه کشورهای جهان وصله روی شلوار جین ما هم نیستند!

رئیس‌ جمهور آمریکا در سخنان خود گفت: بهترین روزهای ما پیش رویمان است. نه پشت سر ما. مدتهاست که گفته‌ ام.به آن باور دارم. هرگز، هرگز و هرگز تا این اندازه درباره چشم‌ انداز آمریکا خوشبین نبوده‌ ام و امروز (هم) هستم! هرگز. هرگز.

«جو بایدن» ادامه داد: عبارتی از محله قدیمی را به شکلی متفاوت بازگو می‌ کنم. بقیه کشورهای جهان وصله روی شلوار جین ما نیستند، اگر ما کاری که می‌ خواهیم و باید را انجام دهیم.

این در حالیست که وی اول دی ماه سال جاری در نشست خبری مشترک با «ولودیمیر زلنسکی» همتای اوکراینی خود اگرچه سعی کرد سخنانش را از روی کاغذ بخواند، اما دوباره مرتکب اشتباه شد و این بار مردم ایران و اوکراین را قاطی کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای اوکراینی در واشنگتن گفت که «ما باید مطمئن شویم که دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اولیه به مردم ایران ادامه دهد» و منظور او از مردم ایران، مردم اوکراین بود.

این ها نخستین بار نیستند که شاهد اشتباهات کلامی بایدن هستیم و در ماه‌ های اخیر تمرکز بر روی لغزش‌ های زبانی او بیشتر شده است. همیشه این گاف‌ ها و اشتباهات کلامی بایدن مورد توجه و تمسخر رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد که معتقدند رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا دچار زوال عقل است و باید از سمت خود استعفا دهد.

کد خبر 5675048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      باشه بهش میگم استعفا بده