۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

فرماندار نوشهر:

چهره درست زن ایرانی با استفاده از جهاد تبیین به جهان معرفی شود

 چهره درست زن ایرانی با استفاده از جهاد تبیین به جهان معرفی شود

نوشهر- فرماندار نوشهر گفت: با توجه به جنگ شناختی دشمن باید با استفاده از گفتمان سازی و جهاد تبیین چهره ای درست از زن ایرانی به جامعه بین المللی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم زرودی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر شهرستان با اشاره به هفته زن و بزرگداشت مقام مادر، این هفته را فرصتی مناسب برای انعکاس دستاوردهای ارزنده بانوان در زمینه‌های مختلف و نقش چشمگیر آنان در جامعه دانست.

رئیس شورای تأمین شهرستان نوشهر با اشاره به جریانات و اتفاق‌های اخیر در جامعه گفت: جنگ شناختی که علیه ایران و تخریب وجهه بین المللی زن ایرانی به وجود آمده، باید با استفاده از گفتمان سازی و جهاد تبیین در همه عرصه‌ها، زن ایرانی را به جامعه بین المللی شناساند.

وی با اشاره به اهمیت نقش زن در جامعه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از حکومت نبوی و علوی است و به همین دلیل توجه خاصی به جایگاه والای زنان، نقش و کرامت انسانی آنان دارد و زنان ما به عنوان نیمی از جامعه می‌توانند تأثیرات بسزایی در تربیت نیروهای انسانی توانمند و شایسته و فرزندان صالح داشته باشند و در پایان از مشاور امور بانوان خواست، برنامه‌هایی در شهرستان برنامه ریزی و اجرا شود که در شأن دختر نبی اکرم و در شأن زنان شهرستان نوشهر باشد.

کد خبر 5677654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha