۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۲۲

رئیس اداره ایمنی بنادر بوشهر خبر داد؛

نجات ۶ سرنشین لنج باری در مسیر دوبی - گناوه از خطر غرق شدن

نجات ۶ سرنشین لنج باری در مسیر دوبی - گناوه از خطر غرق شدن

بوشهر- رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین لنج باری مسیر دوبی - گناوه از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت خسروی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آب گرفتگی شدید و احتمال غرق شدن، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ از اسکله بندر عامری به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی ۱۸ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد موتور لنج یاد شده در حالت نیمه غرق در ورودی خورخان به گل زده و سرنشینان نیز توسط قایق‌های محلی نجات یافته و به خشکی منتقل شدند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: شناور ناجی ۱۸ پس از اطمینان از آخرین وضعیت موتور لنج گرفتار شده به سمت پایگاهش بازگشت و در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در اسکله عامری پهلو گرفت.

وی افزود: با توجه به تلاطم دریا ظرف چند روز آینده انتظار می‌‎رود دریانوردان طی این مدت از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

خسروی تاکید کرد: با توجه به خطرات فراوان تردد دریایی در شرایط نامساعد انتظار می‌رود دریانوردان در چنین وضعیتی جان خود را به مخاطره نیندازند.

کد خبر 5678056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha