۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸

استاندار اردبیل خبر داد؛

اختصاص هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های راهداری اردبیل

اختصاص هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های راهداری اردبیل

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های راهداری استان اردبیل با یک هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی عصر سه شنبه در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: برای تجهیز راهداری‌های استان اردبیل به ماشین‌آلات جدید نیازمند همت وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تا سال آینده باید این تجهیزات راهداری برای استان اردبیل خریداری شده و در اختیار راهداران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اردبیل جزو استان‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور است که ضروری است برای مواجهه با روزهای بحرانی برف تجهیزات کامل راهداری در اختیار این استان قرار گیرد.

استاندار اردبیل به بهره برداری از پروژه‌های راهداری استان اردبیل با یک هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان با توافق معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد و بیان کرد: در دیداری که امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی از مناطق برف‌گیر و جاده‌های استان داشت، آخرین وضعیت خدمات رسانی راهداران مورد بررسی قرار گرفت.

عاملی تصریح کرد: بهره برداری از پروژه‌های راهداری در اردبیل با تخصیص اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی نوید روزهای بهتر برای راهداری و ساماندهی وضعیت جاده‌های استان است.

وی تلاش برای تأمین قیر رایگان و روکش آسفالت راه‌های روستایی، اصلی و بزرگراه‌های استان اردبیل را از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مطالبه عموم مردم استان اردبیل اعلام کرد.

کد خبر 5678969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha