۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱

فرماندار شهرستان سربیشه خبر داد؛

برگزاری همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه/برپایی یادواره ۲۰ شهید

برگزاری همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه/برپایی یادواره ۲۰ شهید

بیرجند- فرماندار شهرستان سربیشه گفت: فردا ۲۶ دی ماه به مناسبت روز سربیشه همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه و یادواره ۲۰ شهید عملیات کربلای پنج برگزار می شود.

محمد رضا لکزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که برنامه های بزرگداشت روز سربیشه از ۲۳ دی ماه آغاز شده است ، بیان داشت: این برنامه ها با برپایی جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در روز ۲۳ دی ماه و با حضور حجت الاسلام مافی نژاد وواسد زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مردم سربیشه با شکوه خاصی شروع شد.

به گفته وی در این جشن مردم با حلیمی که توسط خود آنها و خانواده های شهدای عملیات کربلای پنج شهرستان سربیشه پخته بودند، در هوای سرد میهمان شدند.

وی با بیان این که شب فرهنگی درح برگزار و شب فرهنگی مود هم امشب برگزار می شود، افزود: ساعت ۱۵ امروز هم نمایشگاه توانمندی های شهرستان سربیشه در سالن اندیشه مجموعه ورزشی تختی سربیشه افتتاح می شود .

به گفته وی غرفه های این نمایشگاه در حوزه های مختلف شامل معرفی شهدای سربیشه در عملیات کربلای پنج ، صنایع دستی، معرفی جاذبه های گردشگری، معرفی ظرفیت های معدنی و صنعتی، قابلیت های سرمایه گذاری سربیشه ، سرگرمی های کودکان و...است.

وی از رونمایی از کتاب "این قافله عمر" در بردارنده خاطرات اسدالله یاوری رئیس انجمن همکاری های پزشکی ایران و آلمان در عصر امروز خبر داد و گفت: فردا صبح هم با حضور مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه برگزار می شود و پنج تفاهم نامه در زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان هم امضا خواهد شد.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: یادواره شهدای عملیات کربلای پنج شهرستان سربیشه هم بعد از ظهر فردا ۲۶ دی ماه با حضور خانواده شهدا و ایثار گران و گروه های مختلف مردم این شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 5683002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha