۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱

امام جمعه دامغان:

تصمیم غرب به سپاه عظمت بخشید/ اقتدار ایران خار چشم دشمنان

تصمیم غرب به سپاه عظمت بخشید/ اقتدار ایران خار چشم دشمنان

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه توطئه، تروریستی خواندن سپاه از سوی غرب بار دیگر ناکام خواهد ماند، گفت: این خطای محاسباتی غرب، بار دیگر به قدرت و عظمت سپاه پاسداران کمک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر با بیان اینکه تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی غرب بار دیگر نشان داد که توطئه‌های دشمنان ناکام خواهد ماند، بیان کرد: سپاه پاسداران اقتدار جهانی دارد که خاری در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمن بار دیگر علیه ایران اسلامی دست به توطئه زد اما با این کار خود به قدرت و عظمت سپاه پاسداران کمک کرد، افزود: غرب در محاسبات و طراحی خود دچار خطا شده است.

امام جمعه دامغان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در دفاع از اسلام و انقلاب موفقیت‌های چشم‌گیری داشته و نام و جایگاه این نهاد مقدس در جهان می‌درخشد.

رستمیان در دیگر بخش سخنان خود به ضرورت تبیین اشاره کرد و با بیان اینکه جهاد تبیین بیان حق است و تا زمانی حقایق به خوبی بیان شود، هیچ دستاورد و کاری به فراموشی سپرده نخواهد شد لذا باید تلاش کنیم معارف و ارزش‌های اسلامی جای خود را به ضد ارزش‌ها ندهد.

وی با بیان اینکه در دوران با شکوه انقلاب اسلامی ایران کارهای زیادی انجام شده که باید نسل نوجوان و جوان ما آن را بدانند بیان کرد: جوان امروز باید بداند که چرا دفاع مقدس رقم خورد و به چه شکل پیش رفت.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه همه حقایق از قرآن مجید استخراج می‌شود، بیان کرد: قرآن در زندگانی ما اثرات فراوانی دارد لذا باید در کنار تبیین جوانان را با قرآن و معارفی قرآنی بیش از پیش آشنا سازیم.

رستمیان به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه تولید و نوآوری محصولات فرهنگی و اثر بخشی آن‌ها در جامعه از جمله نکات مهم در سخنان معظم له است، گفت: همان‌طور که ایشان تاکید کردند متولیان فرهنگی باید بر حفظ شادابی و سرزندگی جامعه تلاش کنند.

کد خبر 5687287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha