نماینده لبنانی: تنها راه نجات لبنان انتخاب رئیس جمهور است

نماینده لبنانی: تنها راه نجات لبنان انتخاب رئیس جمهور است

یک نماینده پارلمان لبنان گفت که یک رئیس جمهور با دیدگاه اصلاحی می تواند بحران ها و مشکلات فعلی این کشور را حل و فصل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «محمد خواجه» نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که این کشور نیاز به رئیس جمهوری دارد که بتواند مسائل و بحران فعلی را حل و فصل کرده و با همه لبنانی ها و همه دوستان و برادران در جهان روابط متعادلی داشته باشد.

وی افزود: نبیه بری رئیس پارلمان به صورت هفتگی جلسه برای انتخاب رئیس جمهور برگزار می کند و این جلسات به خاطر بی نتیجه بودن خسته کننده شده است و در واقعیت هیچ چیزی را تغییر نمی دهد.

این نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: هیچ گروهی در پارلمان نمی تواند به تنهایی رئیس جمهور این کشور را انتخاب کند و تنها راه انتخاب رئیس جمهور تفاهم میان گروه هاست.

وی ادامه داد: اگر نبیه بری در روز سه جلسه نیز برای انتخاب رئیس جمهور برگزار کند، چیزی تغییر نمی کند؛ به همین علت ابتدا باید در مورد شخص رئیس جمهور آینده و ویژگی های او تفاهم حاصل شود.

گفتنی، پارلمان لبنان پنجشنبه گذشته برای یازدهمین بار متوالی و به علت اینکه هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری این کشور نتوانستند آرای دو سوم نمایندگان را کسب کنند، در انتخاب رئیس جمهور ناکام ماند.

کد خبر 5689365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha