۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

دستگیری ۲ قاچاقچی در زنجان

دستگیری ۲ قاچاقچی در زنجان

زنجان-جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲ قبضه کلت کمری غیر مجاز توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج خانی پور گفت: حسب اخبار مردمی و در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی از فعالیت قاچاق سلاح غیر مجاز مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی قاچاقچیان را در حین جابجایی و حمل سلاح به وسیله یک دستگاه خودروی پژو رؤیت و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۲ قبضه سلاح کلت به همراه ۴ تیغه خشاب و ۱۰۰ عدد فشنگ جنگی شدند.

خانی پور با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: مبارزه بی امان با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا جلوگیری از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5692956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha