۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

فرماندار رشتخوار:

۵۴ طرح عمرانی خدماتی در رشتخوار به بهره‌برداری می‌رسد

۵۴ طرح عمرانی خدماتی در رشتخوار به بهره‌برداری می‌رسد

رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: ۵۴ طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین باهوش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ایران قوی، دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است، در جنگ رسانه ای دشمن حتی نقطه سیاهی را هم که وجود ندارد را انقدر بزرگ می کند تا با آن سو استفاده کند، اما ما بسیار از دستاوردهای امروز کشور و انقلاب را به درستی بیان نکردیم.

فرماندار رشتخوار در ادامه با تاکید بر اینکه امروز ما مسئولان باید مردم را ببینیم و از مردم فاصله نگیریم، افزود: امروز باید امید آفرینی کنیم، کارهای انجام شده را برای مردم بیان کنیم، امروز اقتدار امنیت کشور به واسطه شهدا، نظام انقلاب و حضور مردم و رهبری است.

وی تصریح کرد: امروز در حوزه های دفاعی پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم، باید اینها را بیان کنیم، در حوزه ورزش و جوانان و هنر یک شور نشاط اجتماعی در شهرستان انجام و ایجاد شود.

باهوش با تاکید بر اینکه در دهه فجر امسال ۵۴ طرح در سطح شهرستان رشتخوار افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی می شود، بیان کرد: این طرح ها شامل ۳۴ طرح دستگاه‌های اجرایی، ۱۷ طرح در حوزه دهیاری ها و بخشداری ها و کلنگ زنی ۳ طرح از جمله گلنگ زنی مسیر جاده ای سرآسیاب به شعبه دارای اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان است.

فرماندار رشتخوار گفت: رفع مشکل آب و راه دغدغه اول ما در بخش جنگل رشتخوار است، کلنگ تکمیل جاده سرآسیاب به شعبه در دهه فجر امسال به زمین می خورد.

وی در ادامه یادآور شد: افتتاح طرح ها و پروژه ها را باید امروز به درستی به گوش و سمع و نظر مردم برسانیم، در موضوع مشکلات بخش جنگل دغدغه آب و راه دغدغه اول ما است.

باهوش گفت: در حوزه آب و راه کارهای خوبی انجام دادیم، در موضوع کوتاه کردن مسیر دسترسی مردم بخش جنگل، در تلاشیم کار جاده سراسیاب به شعبه، و جاده دریز را حداقل مسیر مناسب خاکی این مسیر را در ابتدا کار شروع و در ادامه کار تکمیل طرح را انجام دهیم.

فرماندار رشتخوار همچنین به هزینه ۴۵ میلیاردی، لازمه کار ساخت پروژه سراسیاب به شعبه است، امیدواریم تا پایان سال کار خاکی مسیر انجام و به تدریج کار به اتمام برسد، رسیدگی به چهار مسیر سرآسیاب به شعبه، مسیر عباس آباد جدید، مسیر امین آباد جنگل و مسیر دریز از اولویت های ما در موضوع راه های شهرستان است.

کد خبر 5694110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha