تیراندازی به رستوران صهیونیست ها در اریحا

تیراندازی به رستوران صهیونیست ها در اریحا

منابع فلسطینی شامگاه شنبه از تیراندازی به رستورانی در نزدیکی شهر اریحا واقع در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه از تیراندازی به رستورانی در نزدیکی شهر اریحا در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که یک فلسطینی با نزدیک شدن به این رستوران در نزدیکی اریحا، اقدام به تیراندازی کرده و با خودروی خود متواری شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال از جستجو در منطقه برای یافتن عامل تیراندازی خبر داد. این تیراندازی تلفات و خساراتی به همراه نداشته است.

این در حالی است که منابع خبری از وقوع درگیری های مسلحانه بین نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی درپی محاصره یکی از خانه ها در اردوگاه عقبه جبر در اریحا توسط اشغالگران خبر دادند.

این منابع افزودند که نظامیان اشغالگر با محاصره این خانه به دنبال مجری عملیات تیراندازی به سمت رستوران مذکور هستند.

نظامیان صهیونیست همزمان با محاصره این خانه، به خانه های دیگر هم یورش برده و اقدام به برپایی پست های ایست و بازرسی در ورودی های شهر اریحا کردند.

صهیونیستها که از ضربات مهلک مبارزان فلسطینی در جنین و اردوگاه معروف آن به ستوه آمده بودند، به خیال خام خود در اندیشه پایان دادن به حملات برآمدند و جنایت جنین را رقم زدند. در حمله بی سابقه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، ۹ فلسطینی شهید و دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که جمعه شب جوانی فلسطینی که سوار بر خودرو بوده، در نزدیکی یک کنیسه یهودی در منطقه نبی یعقوب در شهرک بیت حنینا در شمال قدس اشغالی گروهی از صهیونیست‌ها را به گلوله بست که طی آن ۸ صهیونیست به هلاکت رسیدند. نظامیان صهیونیست با مجری عملیات وارد درگیری مسلحانه شدند و در نهایت او به ضرب گلوله به شهادت رسید.

ساعاتی بعد مشخص شد که خیری علقم ۲۱ ساله ساکن اردوگاه شعفاط در قدس در داخل شهرک نبی یعقوب واقع در اراضی شهرک بیت حنینا در شمال قدس، عامل عملیات است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تبریک عملیات قهرمانانه شهید خیری عقلم در قدس اشغالی تاکید کرد که این عملیات در واکنش به جنایت صهیونیست ها در جنین روی داد. این جنبش همچنین این عملیات را دلیلی بر زنده بودن مقاومت و آمادگی و قدرت مبارزان برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در قلب این رژیم برشمرد تا به این ترتیب بهای حماقت های خود را بپردازد.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم با تبریک عملیات مقاومتی در قدس اشغالی گفت: جنبش جهاد اسلامی عملیات شهادت طلبانه در قدس را که در زمان و مکان مناسب و در واکنش به جنایت جنین صورت گرفت، تبریک می گوید.

کد خبر 5694549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha