۹ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۵۸

عیسی‌زاده در تذکر شفاهی:

مودت میان ایران و آذربایجان تمام نشدنی است

مودت میان ایران و آذربایجان تمام نشدنی است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مودت و دوستی میان ایران و آذربایجان تمام نشدنی است و مردمان دو طرف رود ارس یکدل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۹ بهمن) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی گفت: به نظر می‌رسد در اخطار قانون اساسی محمدرضا صباغیان به سران سه قوه و همچنین در اظهارات نایب رئیس مجلس در حق مقام معظم رهبری جفا شد. باید بدانیم بعضی موارد استثنا که در مجلس یا دولت قابل حل نیستند، بنا بر قانون می‌توانند توسط سران سه قوه بررسی شوند.

وی افزود: به سران سه قوه این اجازه داده شده و نیازی نیست برخی موارد همه جا مطرح شود، بنابراین خواهشمند است به این قانون احترام بگذاریم و به این موضوع توجه کنیم.

عیسی زاده در ادامه تذکر خود با اشاره به حادثه اقدام مسلحانه در سفارت جمهوری آذربایجان، گفت: ما نمایندگان مجلس حرکت اخیر تیراندازی در سفارت کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان را به شدت محکوم و اعلام می‌کنیم. مودت و دوستی بین آذربایجان و ایران تمام نشدنی است.

وی تاکید کرد: در روزهای سخت آذربایجان همواره ایران و فرزندان ایران در کنار این کشور بوده اند، ما در هر دو طرف رود ارس مردمان یکدلی هستیم که برای سربلندی اسلام و نابودی فتنه گران و دشمنان تلاش می‌کنیم و اقدام برهم زنندگان دوستی بین دو کشور ایران و آذربایجان را محکوم می‌دانیم.

کد خبر 5694728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      3 0
      پانترکیسم گوشه ای ازایران رابه کثافت کشیده.