۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۳

فرماندار شاهرود:

۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد

۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد

شاهرود- فرماندار شاهرود بابیان اینکه دهه فجر فرصتی است که خدمات و دستاوردهای دولت به اطلاع عموم رسانده شود، گفت:۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی سالن جلسات ستاد نیروی انتظامی این شهر ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: از مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار می رود برای افتتاح یا کلنگ‌زنی طرح‌ها در آمادگی کامل باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری معادل ۴۲۷ میلیارد در شاهرود هزینه شده است، افزود: مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگویی به مردم را نیز در اولویت قرار دهند و بدانند که هیچ خدمتی بالاتر از خدمت گذاری و خادمی مردم نیست.

فرماندار ویژه شاهرود ضمن بیان اینکه دهه فجر فرصتی که خدمات و دستاوردهای دولت به اطلاع عموم رسانده شود، ابراز داشت: مسئولان روابط عمومی باید گزارش عملکرد خود را در اختیار رسانه ها قرار داده و ارتباط خود را با خبرنگاران تقویت کنند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز در دسترس برای پاسخگویی به پرسش اصحاب رسانه و مردم باشند.

جلالی با بیان اینکه همان طور که گفته شد بالاترین جهاد تقویت فرهنگ خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: ۴۴ گروه جهادی طی ایام الله دهه فجر عازم محلات و روستاهای کم برخوردار و محروم شهرستان می شوند لذا می بایست دستگاه ها و نهادها با این گروه ها نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود روسای دستگاه‌ها و نهادها اجرای برنامه‌های فرهنگی را نیز طی ایام الله دهه فجر در دستور کار خود داشته باشند، افزود: این قبیل برنامه‌ها افزایش نشاط اجتماعی و ارتقا سلامت مردم را به دنبال دارد و باعث تزریق امیدافزایی در جامعه نیز می‌شود.

کد خبر 5695163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha