۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری جشن های میلاد حضرت علی(ع) در ۲۵ بقعه متبرکه استان همدان

برگزاری جشن های میلاد حضرت علی(ع) در ۲۵ بقعه متبرکه استان همدان

همدان- مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری جشن‌های میلاد حضرت علی (ع) در ۲۵ بقعه متبرکه استان همدان خبر داد.

امیر مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایام میلاد حضرت علی (ع) و تقارن آن با دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده جشن ویژه میلاد حضرت علی (ع) در ۲۵ بقعه متبرکه استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌ها در شهرستان همدان در سه بقعه متبرکه شاهزاده حسین (ع) امامزاده عبد الله و امام زاده محسن برگزارمی‌شود افزود: در سایر شهرستان‌ها نیز این جشن به صورت ویژه برگزارمی‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان افزود: جشن ویژه میلاد حضرت علی (ع) در شهرستان ملایر در امامزاده عبد الله، در شهرستان نهاوند در امامزاده محمد و علی، در تویسرکان در امامزاده ابراهیم سرابی، در کبودرآهنگ در امامزاده ذولفقار، در شهرستان بهار در مقبره آیت الله بهاری و در اسد آباد در امام زاده سیدان این شهرستان جشن‌های میلاد حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد.

مهدوی همچنین به سایر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه همدان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام دهه فجر توزیع ۶۵۰ بسته غذایی شامل ۵۰۰ بسته در شهرستان همدان و ۱۵۰ بسته در نهاوند را خواهیم داشت.

وی کمک به ۳۰ بیمارصعب العلاج در قالب طرح قرار دوازدهم در ۱۲ بهمن در ملایر از محل موقوفات سیف الدوله، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آذین بندی بقاع، هماهنگی با هیأت امنای بقاع متبرکه، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری غرفه‌های معرفتی در تعدادی از بقاع متبرکه، جشن‌های دهه فجر در بقاع، گلبانگ الله اکبر در بقاع متبرکه در شب پیروزی انقلاب، همکاری با نهادها و ادارات در برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌ها و… را از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه همدان در این ایام فرخنده برشمرد.

کد خبر 5698469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha