۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱

فرماندار فامنین تاکید کرد؛

طرح تربیتی صالحین بسترساز تربیت سرباز برای امام زمان (عج)

طرح تربیتی صالحین بسترساز تربیت سرباز برای امام زمان (عج)

همدان- فرماندار فامنین گفت: طرح تربیتی صالحین بستر تربیت سرباز برای امام زمان (عج) و زمینه ساز ظهور است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید روح الله حسینی شاخص چهارشنبه در جلسه مجمع سرمربیان صالحین ناحیه شهرستان فامنین گفت: طرح تربیتی صالحین بستر تربیت سرباز برای امام زمان (عج) و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه ابتکارات خوبی در شهرستان در ارتباط با این طرح صورت گرفته، افزود: اختصاص و نامگذاری یک روز در هفته به روز صالحین و برگزاری جلسات حتی تا پاسی از شب بیانگر روحیه جهادی در اجرای این طرح است و اگر این روحیه در سایر ادارات، نهادها و … چه در سپاه و چه خارج از سپاه بایستی نهادینه و به الگو تبدیل شود، یک رمز موفقیت است و باعث پیشرفت می‌شود.

فرماندار فامنین با اشاره به اینکه شبکه‌ای بسیارخوب و توانمند در شبکه صالحین این شهرستان وجود دارد، آن را ظرفیت بی نظیری دانست که می‌توان کارهای بزرگی به واسطه آن به انجام رساند.

حسینی شاخص یادآور شد: با رویکرد انقلابی امام جمعه شهرستان و استفاده از این ظرفیت‌ها در بُعد فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در شهرستان شُدَنی است.

وی خاطرنشان کرد: صالحین که مقام معظم رهبری فرمودند، جز کارهای برجسته است که در مجموعه بسیج در حال پیگیری است و در تکمیل بسیج صورت گرفته و مجموعه صالحین می‌تواند بستر فعالیت تمام کارهای بسیج و مجموعه نیروهای انقلابی باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در صالحین نیروهای متعهد و متخصصی تربیت می‌شوند که می‌توانند مدیریت کارهای بزرگ و مسئولیت در جامعه را بر عهده بگیرند و هرچه قدر به صالحین توجه شود جامعه به سمت آرامش و اخلاق پیش می‌رود و آسیب‌های موجود در جامعه در مباحث مختلف کاهش پیدا می‌کند، گفت: مجموعه صالحین در شهرستان فامنین، مجموعه‌ای پویا، زنده و فعال است و طی سالهای گذشته صالحین فامنین رتبه اول استان را طی سالیان گذشته با زحمات شبانه روزی مرتبطین آن کسب کرده است.

در ادامه این جلسه، امام جمعه فامنین با بیان اینکه شهرستان فامنین نیروها و مردم خوبی دارد و گذشتگان در این شهر بسیار کار کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم زحمات گذشتگان را حفظ کنیم، گفت: در مسائل دینی، ملی و مذهبی، قرارگاه نماز جمعه، یک عضو آن امام جمعه است و تمامی ادارات و تشکل‌های مردمی و … در آن نقش دارند و متعلق به همه است.

حجت الاسلام والمسلمین باب الله غفاری تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در این قرارگاه که در آن به عنوان خادم مردم قرار گرفته‌ایم با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب که خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی قدم برداریم.

کد خبر 5698515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha