۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵

برای پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر»؛

مخبر از چند فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد

مخبر از چند فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور بعدازظهر امروز (شنبه) به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای در شهر تهران بازدید کرد.

مخبر در این بازدیدها با سرکشی به غرفه‌های مختلف مواد غذایی و بررسی قیمت‌های اجناس و اقلام خوراکی فروشگاه‌ها با برخی از متصدیان و خریداران به گفت‌وگو پرداخت و همچنین در جریان چگونگی توزیع ۳۴ قلم کالای اعلامی جهت تخفیف در طرح «فجر تا فطر» و وضعیت، اشکالات و نواقص اجرای طرح مذکور قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور پس از این بازدیدها در تماس تلفنی با وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار کالاهای اساسی برخی گلایه‌های شهروندان را منتقل و نکاتی را برای رفع آنها مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 5700500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      1 0
      عجب کار بزرگ و تأثیر گذاری کرده آقای مخبر
    • باز نشسته بامید مرگ نشسته. IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 0
      ارزان شدن اجناس دروغ است امروز رفتم بیکی از شعبه های فروشگاه رفاه قیمتها همان قیمت قبلی بود مثلا گوشت گوسفندی کیلو ۳۲۰ هزار تومان.تنها چزی ارزان شده روغن مایع است که ۱۰در صد تخفیف دارد،بقیه اجناس همانست.مثلا لبنیات قبلا هم درصدی تخفیف داشت اکنون نیز همانست.