۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱

آرزوهایی که برآورده شد

آرزوهایی که برآورده شد

خرم‌آباد- در سالروز ولادت حضرت علی(ع)، ۱۰۰ آرزوی ایتام لرستانی برآورده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) در جشنی که به همین مناسبت در خرم آباد برگزار شد، ۱۰۰ آرزو از ایتام استان لرستان بر آورده شد.

این ویژه برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در حسینیه «حبیب ابن مظاهر» خرم آباد برگزار شد.

در این آئین حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با موضوع ولادت حضرت علی (ع) و معرفی شخصیت ایشان، حمایت از ایتام و بیان احادیثی از ائمه و دهه مبارک فجر سخنرانی کرد و برنامه‌های قصه گویی، بازی و سرگرمی و مسابقه توسط مربیان مرکز شماره پنج خرم آباد برگزار شد و در ادامه گروه تواشیح و مولودی خوانی به اجرای برنامه پرداختند.

همچنین به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت علی (ع) مراسم جشنی با همکاری کانون پرورش فکری استان لرستان در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار شد.

این برنامه با به همت موَسسه فرهنگی هنری «اهوراطنین زاگرس» و مؤسسه فرهنگی هنری «یاوران اندیشه افلاک» و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل کتابخانه های استان لرستان در دو بخش مسابقه نقاشی و شعر خوانی با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم از منتخبین با اهدا جوایز و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در این آئین برنامه‌هایی مانند ایستگاه نقاشی با موضوع ولادت حضرت علی (ع) و دهه فجر، اجرای سرود، اجرای نمایش عروسکی توسط گروه خاله مهتاب، شعر خوانی، ایستگاه گریم کودک و… اجرا شدند.

کد خبر 5700997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha