۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲

توسط انتشارات خشنود؛

کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری» منتشر شد

کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری» منتشر شد

کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری» نوشته پروشات پاک نهال توسط انتشارات خشنود منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری» تألیف پروشات پاک نهال، پژوهشگر و فعال حوزه کسب و کار و کارآفرینی نوجوانان و جوانان به‌تازگی توسط انتشارات خشنود منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب مجموعه‌ای از موارد مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری و مجموعه اقدامات لازم به جهت افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان نسبت به سازمان‌ها و اولین کتاب از سلسله کتاب‌های در دست تألیف این مؤلف در رابطه با مسائل حوزه کسب و کار با رویکرد آموزش‌های کارآفرینی نسل جوان است که بناست بزودی منتشر شوند.

پاک نهال می‌گوید:‌ یکی از دغدغه‌های نسل جوان، که جایگاه آموزش آن در سیستم آموزش و پرورش کشور خالی است، موارد مرتبط با حوزه شروع کسب و کار و عدم آگاهی از نقشه راه کارآفرینی و چگونگی جذب، حفظ و توسعه بازار و مشتریان است، چرا که اغلب سلسله جلسات هدایت تحصیلی نوجوانان در مقطع متوسطه، با رویکرد تحصیلات دانشگاهی برگزار می‌شود و نقش آموزش‌های مهارت محور و نیاز بازار کار در این آموزش‌ها دیده نشده است.

وی افزود: در حال حاضر که اغلب کشورها گرفتار چالش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و معضلات مرتبط با اشتغالزایی می‌باشند، آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه‌های مهارت محور، در راستای نیاز بازار کار و مسیر ارتقا شغلی و حتی تحصیلی می‌تواند مفید باشد. سونامی تجربه مشتری در حال شکل‌گیری است و در آینده، شرکت‌هایی در بازار موفق می‌شوند که بتوانند تجربه‌ای جذاب‌تر و متفاوت‌تر از رقبا برای مشتریان‌شان خلق کنند.

این‌مولف در پایان گفت: سونامی تجربه مشتری ریشه در یک واقعیت بسیار مهم دارد. اکثر محصولات شبیه هم شده‌اند و در نتیجه، شرکت‌ها نمی‌توانند از طریق محصول و ویژگی‌های آن، خودشان را از رقبا متمایز کنند، از طرف دیگر، فاصله بین «خلاقیت و کپی‌برداری توسط رقبا» هم بسیار کم شده است و در نتیجه، اگر بتوانیم محصول خلاقانه‌ای به بازار عرضه کنیم، رقبایمان خیلی سریع از آن کپی می‌کنند. برای همین است که شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند با درک درست و کامل مفهوم تجربه مشتری، خودشان را برای مقابله با این سونامی آماده کنند.

کد خبر 5702126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha