۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

در راستای برنامه های تبریز ۲۰۱۸؛

سمینار مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری در تبریز برگزار می شود

سمینار مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری در تبریز برگزار می شود

تبریز - سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی از برگزاری سمینار مدیریت ارتباط و رفتار مشتری (CRM) برای دستگاه های اجرایی مرتبط با رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به ‌گزارش خبرنگار مهر، فرشاد رستمی پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این سمینار با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی ۹ شهریور سال جاری در تالار اندیشه ائل گلی و با هدف توانمند سازی گروه های مرتبط با تبریز ۲۰۱۸ از جمله دستگاه های اجرایی مرتبط، کارکنان شاغل در تاسیسات گردشگری (مدیران و کارکنان مراکز اقامتی، مجتمع های پذیرایی بین راهی و سفره خانه های سنتی، مدیرعامل و مدیرفنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی استان)، سرمایه گذاران فعال در بخش صنعت گردشگری و هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیشرو بودن رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸، جذب و جلب رضایت گردشگر، از جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیتهای بازاریابی صنعت گردشگری در استان برخوردار است. سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به منظور کسب رضایت حداکثری مورد استفاده قرار می گیرند. آشنایی با سیستم های "مدیریت ارتباط با مشتری" می تواند دستگاههای اجرایی، شرکت ها و دفاتر مرتبط با صنعت گردشگری را در جلب رضایت مشتریان در جهت آماده سازی برای تبریز ۲۰۱۸ توانمندتر سازند.

رستمی خاطرنشان کرد: در این سمینار ضمن معرفی مفهوم مدیریت روابط مشتریان و چگونگی بکار گیری آن در نمایندگی های صنعت گردشگری و صنایع وابسته ارائه خواهد شد و علاقمندان به شرکت در این سمینار می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۲۴ مرداد هفتم شهریور به سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان آبرسان، جنب هتل تبریز، کوی پناهی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۱۳۳۳۷۹۹۵۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4061602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha