۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴

وزیر راه و شهرسازی خبرداد؛

راه اندازی قرارگاه راه روستایی از امروز

راه اندازی قرارگاه راه روستایی از امروز

وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز برای خدمت رسانی بهتر به روستاییان در وزارت راه وشهرسازی قرار گاه راه روستایی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در آئین نامه افتتاح ۲۸۵۴ کیلومترراه روستایی گفت: امروز هرچه به روستاییان خدمت کنیم کم است و رسیدگی به روستا جزو اولویت‌های دولت است.

وی افزود: در روزهای آینده نیز افتتاح مسکن روستایی را خواهیم داشت. مهرداد بذرپاش با بیان اینکه از ۲۸۵۴ کیلومتر ۴۵۸ کیلومتر راه روستایی احداث و ۲۳۹۴ کیلومتر بهسازی شده است بیان کرد: از امروز قرار گاه راه روستایی در وزارت راه وشهرسازی راه اندازی می‌کنیم و از تشکل‌های جهادی برای پیشبرد اهداف درخواست کمک داریم.


وی تاکید کرد ۱۸ درصد راه روستایی باقی مانده نیازمند تمرکز است و هر امکانی که داشته باشیم در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌دهیم زیرا هر چقدر راه روستایی توسعه یابد خدمت رسانی بهتر انجام می‌شود.

کد خبر 5702840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 0
      والا روستای مثل روستای خاتونک جز استان فارس راههای عبورش اصلا پیدا نیست
    • مهدی بصیری IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      اینجا در نزدیکی پایتخت روستای باستانی تخت رستم شهریار با پتانسیل های بسیار گردشگری و باستانی با مشکلات بسیار که مهم ترین آن آب و مسیر های خاکی و عدم توجه به این میراث فرهنگی و باستانی دست و پنجه نرم میکنه از شما مسئولین گرامی درخواست توجه به این نگین باستانی شهریارو دارم.
    • علی اصغر کریمی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      با سلام و تحیات شیوه جهادی کارآمدی معجزه آسا دارد. شیوه جهادی مردمی ودانش بنیان است. روش همه باهم جهاد سازندگی دهه اول انقلاب اسلامی گره های کور را باز می کند . با شیوه جهادی تهدیدها به فرصت تبدیل می شود ان شاءالله