اقدامات حشد شعبی عراق برای کمک به زلزله زدگان سوری

اقدامات حشد شعبی عراق برای کمک به زلزله زدگان سوری

سازمان حشد شعبی عراق با صدور بیانیه از اقدامات خود برای کمک به زلزله زدگان سوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، سازمان حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اقدامات فوری بشردوستانه و در راستای دستورات دولت عراق برای ایستادن در کنار سوریه، کمپین حشد شعبی تحت نظارت فالح الفیاض رئیس این سازمان، برای امداد رسانی به آسیب دیدگان از زلزله‌ای سوریه آغاز شد.

در این بیانیه آمده است: حشد شعبی تلاش‌های خود را برای کمک به مقابله با آثار زلزله ویرانگر از طریق عملیات امداد، جستجو و نجات در زیر آوار ساختمان‌های فروریخته و تلاش‌های مرتبط در زمینه کمک‌های اولیه توسط گردان‌ها و بیمارستان‌های صحرایی بسیج کرده است.

سازمان حشد شعبی عراق در بیانیه خود آورده است: واحدهای مهندسی، خدماتی، پزشکی، لجستیک و تیم‌های تخصصی امداد و نجات وارد خاک سوریه شدند و به سمت شهر آسیب دیده حلب در حرکتند. تیمی از کارشناسان، برای ارزیابی نیازها و ارائه کمک در تمام اشکال، این کمپین را همراهی می‌کنند.

حشد شعبی ادامه داد: تلاش‌های مستمر توسط مقامات رسمی مربوطه میان دو کشور، هماهنگ شده و تا پایان وضعیت اضطراری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5704198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      1 0
      در این اتفاق زلزله هم آمریکا و اروپا و سازمان بی آبروی به اصطلاح ملل بیش از بیش بی حیثیت بودن خدا ر نشان دادند به خاطر بغض وکینه ای که از اسلام واقعی دارند مردم سوریه را که بسیار بیشتر نیازمند کمک هستند به حال خود رها کرده اند وسیله کمکها رابه سوی ترکیه که هم‌پیمان رژیم صهیونیستی است سرازیر کرده
    • احمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      شما رابه خدا به داد دولت و ملت درمانده سوریه برسید زیرا آمریکا کینه توز واروپای خبیس فقط سیل کمک هایشان برای ترکیه صهیونیست است ولی وسوریه با اینکه خسارت سنگین ترین دیده ولی مورد بغض وکینه ی آمریکا واروپای کینه توز قرار گرفته و ملت شریفش دسته دسته زیر خروارها سنگ واوار مظلومانه می میزند باید به صورت