۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴

استاندار سمنان:

۱۱ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در دیباج اختصاص یافت

۱۱ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در دیباج اختصاص یافت

دامغان- استاندار سمنان گفت: ۱۱ هکتار زمین در بهترین نقطه شهر دیباج برای ساخت مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تأمین و اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های دهه فجر دیباج در شمال دامغان به میزبانی مسجد جامع ضمن بیان اینکه تمامی برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر در استان در غالب آئین افتتاح همزمان پروژه‌های دهه فجر و در راستای تحقق جهاد تبیین، با محوریت مردم برگزار شد، تاکید کرد: ماحصل این برنامه‌ها در راهپیمایی خلاصه خواهد شد.

وی افزود: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند، بصیرت، آگاهی و پشتیبانی شما مردم به پرچم داری رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و نظام‌جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرده است.

استاندار سمنان همچنین گفت: رونمایی از پایگاه عقاب ۴۴ ارتش جمهوری اسلامی، از برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که ما را به هشتمین کشور صادرکننده تسلیحات نظامی تبدیل نموده است.

هاشمی با بیان اینکه کسب رتبه اول استان سمنان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید نشان از عزم جدی دولت در توسعه دارد، گفت: شاهد بازگشت به چرخه تولید ۷۲ واحد راکد در دولت سیزدهم در سراسر استان سمنان بودیم.

وی از رشد بیش از ۱۱۶ درصدی اعتبارات دهیاری‌های استان سمنان خبر داد و گفت: توجه به بحث مشاغل خانگی، توجه به بحث گردشگری و بوم گردی در روستاها و فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در استان سمنان است.

استاندار سمنان از ایجاد بالغ بر ۱۳ هزار فرصت شغلی در استان خبر داد و گفت: کاهش نرخ بیکاری استان سمنان ازجمله اقدامات ارزنده صورت گرفته در یک سال اخیر است.

هاشمی با بیان اینکه ۱۱ هکتار زمین در بهترین نقطه شهر دیباج برای ساخت مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تأمین و آماده سازی شده است، گفت: اولویت ما در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرها و مناطقی که با مشکل زمین مواجه نیستیم، احداث مسکن ویلایی است.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس در سخنرانی کوتاهی ضمن بیان اینکه باید در راستای رفع مشکل بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی، از پتانسیل حضور سرمایه گذاران استفاده کنیم، گفت: طی سه سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن دامغان انجام گرفته که به لطف خدا منجر به ایجاد هزار شغل پایدار شده است.

کد خبر 5705151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha