۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۵۹

رئیس شبکه بهداشت ثلاث باباجانی:

بیمارستان۳۲تختخوابی ثلاث باباجانی سال آینده به بهره برداری می‌رسد

بیمارستان۳۲تختخوابی ثلاث باباجانی سال آینده به بهره برداری می‌رسد

کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وهاب امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته واحد ویژه دیالیز با ظرفیت انجام دیالیز همزمان برای ۲ نفر در شهرستان ثلاث باباجانی راه اندازی شده است.

وی افزود: تجهیز آزمایشگاه بیمارستان سلامت با کمک دانشگاه علوم پزشکی و خیرین حوزه سلامت و افتتاح آن در دهه مبارکه فجر امسال از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان ثلاث باباجانی بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی تصریح کرد: افتتاح واحد اعزام و انتقال در بیمارستان سلامت که منجر به افزایش ظرفیت انتقال بیماران بدحال شهر تازه آباد از ۲ دستگاه آمبولانس به چهار دستگاه از دیگر اقدامات مثبت در بخش درمانی در شهرستان ثلاث باباجانی بود.

وی در ادامه به جذب متخصص رادیولوژی اشاره کرد و افزود: این اقدام برای اولین بار در شهرستان ثلاث باباجانی در حال اجرا است و موفق شدیم ۱۲ روز در ماه انجام سونوگرافی را برای شهروندان میسر کنیم.

امینی خاطرنشان کرد: اختصاص یک دستگاه آمبولانس به پایگاه جاده‌ای میرآباد از دیگر اقدامات در حوزه درمان بوده است.

وی در پایان به پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: ساختمان این بیمارستان در حال ساخت است و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 5707061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha