۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان:

سند نقشه فرهنگی هرمزگان با جدیت اجرایی شود

سند نقشه فرهنگی هرمزگان با جدیت اجرایی شود

بندرعباس - مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: سند نقشه فرهنگی هرمزگان با جدیت اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان که با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، بیان داشت: مدیری که در نقطه‌ای سال‌های سال خدمت می‌کند، تجربیات خوبی می‌تواند در اختیار بگذارد، در حوزه دینی و تبلیغات دین احداث خانه‌های عالم در شهرها و روستاها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسجد سازی جلو هستیم و اکثر شهرها و روستاها دارای مسجد هستند، عنوان کرد: در حوزه ساخت خانه عالم باید جدیت بیشتری داشته باشیم. ۲۰۵ خانه عالم در استان است که نسبت به تعداد روستاها دچار کمبود هستیم.

حجت الاسلام اکبری راد اظهارداشت: هم افزایی و همکاری میان دستگاه‌های فرهنگی و دینی در هرمزگان کم است، در اکثر مواقع موازی کاری آزار دهنده است، در شرایط فعلی نیاز به تلاش مضاعف است.

به گفته وی، نقشه فرهنگی استان مورد بی توجهی قرار گرفته است که در حوزه فرهنگ دینی باید مورد توجه قرار بگیرد و طبق نقشه فرهنگی حرکت کرد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: ساختمان سینما شهرنمایش سابق باید بازسازی قرار گیرد. در رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی قرار شده این ساختمان با متراژ ۱۸۶۱ متر مربع به مزایده گذاشته شود. اما پیشنهاد دارم با گرفتن مجوز از دفتر مقام معظم رهبری این ساختمان را در حوزه تبلیغات دینی به کار گرفته شود و موجب رونق منطقه خواهد شد.

کد خبر 5708222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha