۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴

اهدای خون خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش

اهدای خون خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش

اصفهان – ده‌ها نفر از کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با حضور در مرکز انتقال خون اصفهان خون خود را اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ده‌ها نفر از کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش ظهر دوشنبه با حضور در مرکز انتقال خون اصفهان خون خود را اهدا کردند. در حاشیه این اقدام، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش و مدیرکل انتقال خون استان اصفهان دیدار کرده و در مورد زمینه افزایش همکاری‌ها مذاکره کردند.

حضور برای فرهنگسازی اهدای خون

سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این دیدار با گرامیداشت یاد رزمندگان و شهدایی که در صحنه‌های مختلف برای دفاع از عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی با اهدای خون خود حماسه آفریده‌اند، گفت: حرکت امروز همکارانم در پایگاه چهارم هوانیروز و حضور با لباس نظامی جهت اهدای خون، حرکت نمادینی برای گسترش فرهنگ اهدای خون است.

اهدای خون خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش

وی تصریح کرد: کارکنان هوانیروز ارتش برای گسترش فرهنگ اهدای خون و نیز حفظ سلامتی خود به صورت انفرادی در اهدای خون پیشتاز هستند و حضور امروز ما، با لباس سربازی مردم و مملکت در اینجا در راستای پاسداشت پویش اهدای خون در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ خلبان نظری گفت: سوگند سربازی یاد کرده‌ایم خونی که در رگانمان جاری است را در راه سربازی نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم فدا کنیم و در این راه مصمم هستیم.

لزوم توجه همه ادارات و دانشگاه‌ها برای اهدای خون گروهی

در ادامه علی فتوحی، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با تقدیر از حضور پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در سازمان انتقال خون استان اصفهان و اهدای خون گفت:

به واسطه همکاری مردم شریف و نوع‌دوست کشورمان و همکاری‌های سازمان‌های مختلف، از جمله هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیازمندی‌هایمان در راستای تأمین خون برای بیماران و نیازمندان و عمل‌های جراحی برطرف می‌شود و انشاالله این اقدامات ادامه یافته و گسترش یابد.

اهدای خون خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش

فتوحی گفت: با توجه به لزوم افزایش استانداردهای دریافت خون و مشکلات موجود در ارسال سامانه‌های متحرک اخذ خون به ادارات و سازمانها، اقداماتی مانند حضور دسته‌جمعی کارکنان هوانیروز ارتش در مراکز اخذ خون سازمان انتقال خون حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است.

مدیر کل انتقال‌خون استان اصفهان، حماسه‌های بی‌بدیل هوانیروز ارتش در دفاع از کشورعزیزمان و خدمت به مردم در حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله و نیز پروازهای هوانیروز ارتش در قالب اورژانس‌هوایی را حرکتی ارزشمند دانست و به حماسه و ایثار شهدای هوانیروز، ادای احترام کرد.

اهدای خون خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش

وی از ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز جمعیتی دعوت کرد که با اهدای خون دسته‌جمعی در مراکز اخذ خون این سازمان، در گسترش فرهنگ اهدای خون و تأمین نیاز خونی نیازمندان، این سازمان را یاری کنند.

در پایان، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان، با اهدای لوح و هدیه از پایگاه چهارم هوانیروز تقدیر کرد.

کد خبر 5708516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha