۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲

دستاوردهای علوم شناختی به نمایش در می آیند

دستاوردهای علوم شناختی به نمایش در می آیند

دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی با هدف تجاری سازی و توسعه بازار کسب و کار، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا می شود.

دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید و این ستاد از تمامی محققان ، اساتید، دانشجویان و علاقمندان دعوت کرد از آخرین تولیدات و محصولات شناختی در این نمایشگاه بازدید کنند.

این پاویون درحوزه های روانشناسی شناختی، مدلسازی، هوش مصنوعی، داده کاوی، زبان شناسی شناختی، بازی های شناختی، آموزش و پرورش شناختی با موضوع مادر، کودک و یا نوجوان در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش می یابد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوجوان از ۸تا۱۲ سفند ماه میزبان تعداد کثیری از استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان، تولیدکنندگان صنایع و ارائه دهندگان خدمات در حوزه مادر، کودک و نوجوان است.

کد خبر 5710232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha