۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷

مدیرعامل هلال احمر اردبیل خبر داد؛

استمرار کمک‌رسانی هلال احمر اردبیل به مردم زلزله‌زده «خوی»

استمرار کمک‌رسانی هلال احمر اردبیل به مردم زلزله‌زده «خوی»

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از استمرار کمک‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مردم زلزله زده «خوی» خبر داد.

حمید قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از استمرار کمک رسانی هلال احمر اردبیل به مردم زلزله زده «خوی» خبر داد و اظهار کرد: ما همچنان تلاش می‌کنیم تا سایر نیازمندی زلزله‌زدگان را به سرعت تأمین کنیم تا مشکلات و دغدغه‌های آنها به حداقل برسد.

وی افزود: در راستای این اقدام نوع دوستانه اقلام زیستی و گرمایشی شامل هزار و ۴۱۱ تخته پتو و ۳۶۰ هیتر برقی از کمک‌های مردمی شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و خلخال به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام ارسالی به حادثه دیدگان زلزله خوی ۹۰۰ میلیون تومان است، گفت: این اقلام با یک دستگاه کامیون و دو دستگاه کامیونت و با ۴ نفر نیرو همراه با کاروان کمک‌های مردمی استان اردبیل به خوی ارسال شد.

قویدل به راه اندازی پویش «مهر تابان» اشاره کرد و ادامه داد: در کنار جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی، از طریق این پویش جمع‌آوری وجوه نقدی نیز در اولویت قرار گرفته و امیدواریم به سرعت این کمک‌ها تقدیم زلزله‌زدگان در مناطق سردسیر خوی شود.

وی افزود: انتظار داریم کمک‌های غیرنقدی و جنسی بیشتر وسایل نو و جدید بوده و امکان ارائه به زلزله‌زدگان را داشته باشد تا ما شرمنده اهالی روستاها و شهر خوی در این سرمای زمستان نباشیم.

کد خبر 5710262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha