۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

ظرفیت های گردشگری استان زنجان باید به شکل کامل معرفی شوند

ظرفیت های گردشگری استان زنجان باید به شکل کامل معرفی شوند

زنجان-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: باید ظرفیت های گردشگری استان در بسترهای مختلف فضای مجازی معرفی و شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شعاعی ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان در سال جاری، با بیان اینکه برای افزایش ورود گردشگران به استان از کارهای کلیشه ای دوری و به سمت برنامه های جذاب حرکت شود، گفت: از نرم افزارها و یا تورهای مختلف مسافرتی باید مد نظر قرار بگیرد و برخی جاذبه های استان که پتاسیل های خاصی دارد معرفی و شناسانده شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت های متنوع به لحاظ وجود بناهای تاریخی و گردشگری برخوردار است، افزود: باید توجه ویزه به معرفی گنبد جهانی سلطانیه صورت بگیرد و باید برگزاری تورهای چند روزه در این خصوص مورد توجه قرار گیرد چرا که از ابعاد مختلف تاثیرگذار است.

شعاعی با تاکید بر اینکه باید استان زنجان را به عنوان یک مقصد گردشگری مهم برای مسافران معرفی شود، ادامه داد: باید ظرفیت های گردشگری استان در بسترهای مختلف فضای مجازی معرفی و شناسانده شود و میزان ورودی مسافران به استان زنجان با استان های دیگر مقایسه شود تا بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: گردشگری استان اهمیت ویژه ای دارد چون موجب رشد اقتصادی استان می شود بنابراین باید دستگاه های متولی از رویکردهای خلاقانه در این حوزه استفاده کنند که این مهم پس از تعطیلات نوروزی بررسی خواهد شد.

شعاعی با اشاربه تقارن نوروز سال آینده با ماه رمضان، افزود: پیش بینی بر این است سفرهای نوروزی زودتر از ۱۵ اسفند آغاز شود بنابراین دستگاه‌های خدمات رسان باید آماده باشند و در مورد سفر و مسافران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در ماه رمضان امسال با توجه به فعالیت های گردشگری و مسافرتی باید حفظ شئونات اسلامی مورد توجه باشد و در نوروز پیش رو بر خلاف سال های گذشته داخل شهرها خلوت نخواهد بود و بر این مبنا در دستورالعمل ابلاغی باید دستگاه های مختلف، کارهای جدید به ویژه بوم گردی ها را با خلاقیت های جدید مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5710426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      1 0
      هر موقع تونستین خیابونهای شهر رو درست کنین اون موقع توقع شهر گردشگری رو داشته باشین کم بخورین بی شرفا
    • Turk IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      بودجه اصفهان به تنهایی دوبرابر بودجه تبریز و ارومیه و اردبیل زنجان هست . این عدالت هست یا ظلم به آذربایجان. یک راه ۲ کیلومتر در زنجان ساختش ۶ سال طول میکشه . این حرفتون اصلا قابل تایید نیست متاسفانه.