۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد؛

خوزستان میزبان نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری

خوزستان میزبان نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری

اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در شهرستان اندیکا از توابع شمال خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج و ارتقای فرهنگ گردشگری، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان فعالان در این حوزه، معرفی مکان‌های بومی و گردشگر پذیر، ایجاد اشتغال و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم است.

وی اظهار کرد: به‌منظور ایده پردازی و شرکت در نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در اندیکا فرهیختگان، نخبگان و فعالان حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی کشور می‌توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن از طریق سایت www.khouzestan.irantvto.ir ثبت نام کنند.

ملایی هزاروندی بیان کرد: این مسابقات به مدت سه روز از تاریخ ۸ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در جزیره زیبای سد شهید عباسپور و منطقه کوهستانی تاراز در شهرستان اندیکا و به همت اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان و با حمایت نماینده شهرستان مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس، فرمانداری اندیکا، سازمان آب و برق خوزستان، اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری صنایع‌دستی و… برگزار می‌شود.

ملایی هزاروندی گفت: پذیرش برای اسکان همه افراد شرکت کننده از تاریخ هفتم اسفندماه ۱۴۰۱ خواهد بود و متقاضی شرکت در این مسابقات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۶۵۹۰۰۲۷۸ تماس گیرند.

کد خبر 5711108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha