۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است

اراک- مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی و اولویت و ضرورت مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی عصر پنج شنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان قریشی در اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف استوار و مستحکم ایستاده و حضور باشکوه و حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد، انقلاب ریشه در قلوب مردم دارد.

وی با بیان اینکه شهدا از مؤلفه‌های قدرت و سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند، گفت: مهمترین پیام امروز شهدا ولایتمداری و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه و جوانان را از شر توطئه‌های دشمنان نجات خواهد داد و مسیر پیشرفت و تکامل و اقتدار را نشان خواهد داد و امروز باید جهادی برای ترویج و توسعه فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کنیم.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا با ادامه راه و مسیر شهدا بزرگترین ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و امروز تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی و اولویت و ضرورت مهم است که باید در جامعه نهادینه شود.

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا با تربیت فرزندانی حماسه ساز و تقدیم آنها به انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شدند و تکریم این عزیزان از وظایف دینی و انقلابی است و روحیه ایثار و شهادت را در بین مسئولین و خادمین مردم تقویت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تبعیت از ولایت و حفظ اتحاد و وحدت همه جانبه پیام دیگر شهدا به آحاد مردم است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5711326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha