۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مجوز فعالیت مدارس غیرانتفاعی ناایمن گلستان لغو می شود

مجوز فعالیت مدارس غیرانتفاعی ناایمن گلستان لغو می شود

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به صدور اخطاریه برای تعدادی از مدارس غیرانتفاعی ناایمن و کم استحکام، گفت: مجوز فعالیت مدارس غیرانتفاعی ناایمن گلستان در سال آینده لغو می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا نظری صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایمنی و مقاومت مدارس و مراکز آموزشی غیرانتفاعی یکی از مهمترین پارامترهای نظارتی توسط آموزش و پرورش بوده که با قوت در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: برای تعدادی از مراکز غیرانتفاعی گرگان که استحکام بنا و مقاومت سازه‌های آموزشی آنها با استانداردهای لازم مغایرت داشت، اخطاریه‌های صادر شده است تا هر چه سریع‌تر این عیوب و نواقص را برطرف کنند.

نظری گفت: ۶۰ هزار دانش آموز گلستانی در مدارس غیرانتفاعی گلستان در حال تحصیل هستند و از سال آینده مراکز آموزشی غیرانتفاعی که نتوانند حداقل‌های لازم در خصوص مقاومت بنا را کسب کنند، اجازه ثبت نام و نام نویسی از دانش آموزان را ندارند.

وی بیان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته و به سبب کرونا و غیرحضوری بودن کلاس‌های آموزشی برخی استانداردهای فیزیکی مراکز آموزشی مورد غفلت قرار گرفته است که امیدواریم با تشدید نظارت‌ها این دغدغه برطرف شوند.

کد خبر 5711478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha