۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۸

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

تحول حکمرانی با رویکرد مردمی در گام دوم انقلاب عملیاتی می شود

تحول حکمرانی با رویکرد مردمی در گام دوم انقلاب عملیاتی می شود

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه تحول حکمرانی با رویکرد مردمی در گام دوم انقلاب عملیاتی می‌شود بر لزوم بازتولید گفتمان امام و رهبری در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح یکشنبه در جمع اندیشه ورزان انقلاب اسلامی مازندران افزود: انقلاب اسلامی بعد از ۴۴ سال ایستادگی به نماد مقاومت در برابر نظام سلطه بین الملل تبدیل شده است.

وی با اشاره به خلق مفاهیم الگویی در انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی خالق فرهنگ پایداری، اخلاقی، مقاومت، شهادت و ایثارگری در راه آرمان‌های جاودان خود است.

این مسئول سیاسی با تاکید بر حقیقت تابناک انقلاب اسلامی که موجب حسد و عناد مستکبران است، افزود: چهره پرفروغ انقلاب علی رغم کینه ورزی و خباثت‌های دشمنان در سطح جهان درخشان و غیر قابل انکار است.

وی راهپیمایی میلیونی مردم در ۲۲ بهمن امسال را نمونه روشن سرزندگی و طراوت نهضت خروشان امام راحل عظیم الشان دانست و افزود: ملت هوشیار ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور خود در خیابان‌ها استکبار را غافلگیر و متعجب کرد.

معاون استاندار مازندران اجماع و اتحاد شوم معاندان در آستانه ۲۲ بهمن امسال را اقدامی رسوا و بیانگر ضعف و استیصال آنها عنوان و تصریح کرد: مخالفت آشکار معاندان با مظاهر پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی باعث انزجار عمومی مردم کشورمان از آنها و نیز تقویت اتحاد ملی در سراسر ایران شد.

این مسئول استانی گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی جهان شمول و واجد انگاره‌های معنوی مردم محور است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به باز تولید اندیشه‌های مبتنی بر گفتمان ناب امام و رهبری یادآورشد: تنها راهبرد اصولی پیشتازی کشور در راه آرمان‌های تعالی بخش، کار بست آموزه‌های درخشان رهبر انقلاب و همت جهادی مسئولان است.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت اساسی کشور مرهون رهبری داهیانه امام امت و رهبری حکیمانه امام خامنه ای است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران دوگانه سازی دولت و ملت را راهبرد دشمنان و ذهن‌های بیمار دانست که در صدد تضعیف قدرت ملی هستند و افزود: با هوشمندی عمیق مردم، یکپارچگی و همدلی ملت و دولت به حقیقت جاودان در کشور بدل و توطئه دشمنان در این میدان نقش بر آب شد.

سلگی با بیان اینکه موتور محرکه انقلاب در گام دوم جوانان هستند، اظهار کرد: تحول در عرصه حکمرانی با رویکرد مردمی از راهبردهای توسعه کشور در گام دوم انقلاب است.

معاون استاندار مازندران گفت: استواری انقلاب در مسیر پیشرفت آرمانی ناشی از حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های انقلابی است.

کد خبر 5712406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha